حمایت بسیج از ۳۰ هزار از خانواده بی‌سرپرست آسیب‌دیده از کرونا/ اختصاص ۳ میلیون بسته معیشتی به نیازمندان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به کمک نهادهای دیگر ۳ میلیون بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند که در کرونا آسیب دیده‌اند اختصاص می‌یابد.

به گزارش مشرق، صبح امروز سه شنبه جلسه قرارگاه بهداشتی امام رضا (ع) با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار احمد عبدالهی معاون بهداشت و درمان سپاه، دکتر چشمی مسئول بسیج جامعه پزشکی و ارتباط ویدیو کنفرانس با فرماندهان سپاه‌های استانی سراسر کشور به منظور پیگیری طرح شهید سلیمانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

وضعیت ترافیکی خیابان‌های پایتخت در تعطیلات

سردار غلامرضا سلیمانی در این جلسه ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌ها و عرض تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی (ع) با اشاره به اوج گیری کرونا، گفت: با توجه به تأکید رهبری، جهت کاهش زنجیره ابتلا به کرونا تمرکز طرح سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی مبتنی بر پیش گیری از گسترش این ویروس منحوس با قوت ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به موفقیت طرح شهید سلیمانی، گفت: در سال گذشته با اجرای طرح شهید سلیمانی و با همکاری مردم توانستیم تعداد فوتی‌ها را به زیر ۵۰ نفر برسانیم.

وی افزود: ۳۰ هزار خانواده‌ای که سرپرست آن به علت بیماری کرونا فوت کرده‌اند به مدت یک سال مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند و در ادامه اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی تصمیمات خوبی گرفته شد. در مرحله اول هزار دستگاه اکسیژن ساز در سراسر کشور به بیماران نیازمند اختصاص می‌یابد و به کمک نهادهای دیگر ۳ میلیون بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند که در کرونا آسیب دیده‌اند اختصاص می‌یابد.

سلیمانی ادامه داد: جلسات قرارگاه ستاد مقابله با کرونا تا پایان کرونا به صورت هفتگی برگزار می‌شود تا بتواند پشتیبانی‌های لازم از طرح حاج قاسم سلیمانی را داشته باشیم.

سپاه گیلان ۱۰ مرکز تزریق واکسن ایجاد کرده است

فرماندهان سپاه‌های استانی در ادامه جلسه به گزارش و بیان مشکلات خود پرداختند، سردار عبداللهی فرمانده سپاه قدس گیلان در ارتباط تصویری گفت: ۷۵۰ هزار نفر در استان گیلان واکسن تزریق کرده‌اند و سپاه گیلان ۱۰ مرکز تزریق واکسن ایجاد کرده است که اگر تعداد واکسن‌های اختصاصی به استان بیشتر شود این مراکز را به ۱۰۰ مرکز می‌تواند افزایش داد.

وی ادامه داد: با توجه به تکمیل ظرفیت تخت بیمارستان‌های استان، به دنبال احداث بیمارستان صحرایی در استان هستیم، همچنین با کمک خیرین بسته‌های معیشتی به نیازمندان توزیع می‌شود.

سپاه کرمان، ۸ مرکز اختصاصی واکسن ایجاد کرده است

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم در ادامه طی سخنانی به اقدامات انجام شده در استان کرمان اشاره کرد و گفت: سپاه کرمان، ۸ مرکز اختصاصی واکسن دایر کرده است، در استان کرمان مشکل دستگاه اکسیژن ساز داریم که با مصوبه جدید و تخصیص دستگاه‌های اکسیژن ساز به پایگاه‌های بسیج بسیار می‌تواند راه گشا باشد.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس