کد خبر 1259161
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
احتمالات انتقال مهدی قایدی/ سه پیشنهاد خارجی و معادلات مسئولان

مهاجم تاثیرگذار تیم فوتبال استقلال هنوز به طور جدی با تیمی وارد مذاکره نشده اما سه پیشنهاد شفاهی به مدیربرنامه های او رسیده است.

به گزارش مشرق، مهدی قایدی یکی از سوژه‌های داغ نقل و انتقالات فوتبال ایران است که علیرغم داشتن قرارداد با استقلال، احتمال جدایی‌اش از این تیم و ترانسفر به یک تیم خارجی زیاد است. به همین دلیل او به کانون اخبار نقل و انتقالات بدل شده و اخبار ضد و نقیض به علاوه شایعه، کم در مورد وی شنیده و خوانده نمی‌شود؛ که یکی از این خبرها، فروش او در ماه‌های اخیر و تکرار تجربه الهیار صیادمنش است.

هواداران آبی هنوز خاطرات نحوه فروش الهیار صیادمنش را فراموش نکرده‌اند، اخباری از این جنس برای آنها باور پذیر بوده و باعث ایجاد نگرانی در این جماعت می شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی سایت اماراتی از تیم بعدی قایدی

پیگیری‌ها در خصوص آخرین وضعیت مهدی قایدی مشخص کرد علیرغم اینکه ستاره استقلال ۳ پیشنهاد مهم دارد، اما هیچ قرارداد، پیش قرارداد و یا حتی قول و قراری برای انتقال او انجام نشده و قایدی همچنان روی کاغذ بازیکن استقلال است. احتمال ترانسفر شدن او بسیار زیاد است اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

باشگاه‌هایی که به شکل جدی تر خواهان جذب این بازیکن هستند، از طریق نمایندگان خود مذاکراتی با مدیر برنامه این بازیکن داشته‌اند اما در نهایت باید پیشنهاد رسمی آنها به صورت مکتوب به باشگاه استقلال برسد.

باشگاه استقلال نیز با در نظر گرفتن صرفه و صلاح و حفظ همزمان منافع باشگاه و بازیکن، این بازیکن را به صورت قرضی یا قطعی به یکی از این باشگاه‌ها واگذار خواهد کرد؛ هرچند یکی از اخباری که در خصوص قایدی مطرح شده، حکایت از چرخش باشگاه استقلال و انعطاف در تعدیل مبلغ قرارداد وی است که در این صورت احتمال کمی هم وجود دارد قایدی فصل آینده را هم در استقلال حضور داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس