کد خبر 1259069
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

اگر از تمام کسب و کارهای اینترنتی در مورد رتبه اول گوگل بپرسید، آن را بسیار مهم می دانند و همگی می خواهند که به آن دست پیدا کنند! دلیل آن هم این است که گوگل بزرگ ترین موتور جستجوی دنیا است و تمام کاربران برای رسیدن به محتوای موردنظر خود از آن استفاده می کنند. همین مسئله موجب می شود تا اگر به صفحه اول گوگل برسید، گوگل برای شما مخاطبان هدفمند ارسال کند تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به آن ها بفروشید. یکی از موارد بسیار مهم و تاثیرگذار در بهبود رتبه سایت در گوگل، خرید رپورتاژ آگهی است!

با خرید رپورتاژ آگهی می توانید لینک سازی خارجی را به خوبی انجام دهید و با توجه به این که در رسانه های بزرگ سایت شما معرفی شده است، گوگل به شما اعتماد زیادی خواهد داشت. در این مقاله می خواهیم به بررسی موضوع خرید رپورتاژ آگهی تاثیرگذار بپردازیم! پس اگر یک کسب و کار آنلاین دارید و می خواهید بهترین نتیجه را از خرید رپورتاژ آگهی بگیرید، در این مقاله همراه ما باشید.

چگونه اقدام به خرید رپورتاژ آگهی تاثیرگذار کنیم؟

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی نوعی محتوا است که مانند مقالات دیگر، در رسانه ها منتشر می شود و در آن شما می توانید با کلمات کلیدی دلخواه به صفحه دلخواه از سایت خود لینک بدهید. خرید رپورتاژ آگهی با اهداف مختلفی انجام می شود که دریافت بک لینک و لینک سازی خارجی یکی از مهم ترین آن ها است. بسیاری از سایت ها برای آن که بتوانند رتبه خود را در گوگل بهبود ببخشند، از رسانه های بزرگ بک لینک دریافت می کنند و این مسئله کمک زیادی به رسیدن به صفحه اول گوگل و همچنین لینک های اول آن می کند.

شما هم برای آن که بتوانید بهترین نتیجه را از خرید رپورتاژ آگهی بگیرید، باید حتماً رپورتاژ را از رسانه های معتبر و بزرگ خریداری کنید؛ زیرا چنین رسانه هایی نزد گوگل از اعتبار بالایی برخوردار هستند و با دریافت بک لینک از آن، می توانید به رشد سایت خود کمک زیادی کنید.

یکی دیگر از اهداف بسیار مهم در خرید رپورتاژ آگهی، برندسازی است! با خرید رپورتاژ آگهی تنها بک لینک دریافت نمی کنید، بلکه با استفاده از بازاریابی محتوای درست به راحتی می توانید اقدام به برندسازی کسب و کارتان کنید.

هر چقدر محتوای رپورتاژ برای کاربران تاثیرگذار و ارزشمندتر باشد، برندسازی بهتری صورت می گیرد و شما می توانید نام برند و لوگوی آن را برای همیشه در بخشی از ذهن کاربران ماندگار کنید! این مسئله اتفاق بسیار مهمی است که در هر کسب و کاری باید صورت بگیرد.

چرا باید اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کنیم؟

خرید رپورتاژ آگهی با اهداف مختلفی انجام می شود که از مهم ترین آن ها می توان به دریافت بک لینک و لینک سازی خارجی اشاره کرد! لینک سازی خارجی اهمیت بسیار زیادی در سئو دارد و اگر به درستی انجام شود، می تواند رشد کسب و کارتان را تا حد زیادی افزایش دهد.

همچنین خرید رپورتاژ آگهی یکی از بهترین راه ها برای دریافت بک لینک است اما باید با دقت زیادی انجام شود تا شما را با مشکل مواجه نکند! از طرف دیگر، اهداف زیادی برای خرید رپورتاژ آگهی وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها، اطلاع رسانی رویداد است! اگر رویداد مهمی دارید، می توانید آن را در سایت هایی که می دانید مخاطبان هدف شما در آن حضور دارند، رپورتاژ آگهی منتشر کنید.

چگونه خرید رپورتاژ آگهی تاثیرگذار انجام دهیم؟

اکنون که با مفهوم رپورتاژ آگهی و دلیل خرید رپورتاژ آگهی آشنا شدید، زمان آن رسیده که چند نکته مهم برای خرید رپورتاژ آگهی را یاد بگیرید. ما در این بخش به بررسی چند مورد از مهم ترین نکاتی که برای خرید رپورتاژ آگهی به آن نیاز دارید می پردازیم:

1. انتخاب رسانه مناسب

اولین نکته‌ای که برای خرید رپورتاژ آگهی باید در نظر بگیرید، این است که رسانه مناسبی را انتخاب کنید! رسانه مناسب از جهت های مختلف قابل بررسی است؛ به عنوان مثال یکی از ویژگی های رسانه مناسب این است که با سایت شما مرتبط باشد یا حداقل یک دسته بندی در زمینه سایت شما داشته باشد.

از طرف دیگر، رتبه آن رسانه را باید بررسی کنید و ببینید که این رسانه چقدر نزد گوگل محبوب است. هر چقدر یک رسانه رتبه بهتری در گوگل داشته باشد، راحت تر می تواند به رشد سایت شما کمک کند و بهتر است از رسانه هایی که اعتبار بالایی دارند استفاده کنید تا سایت شما حداکثر رشد را داشته باشد.

2. توجه به محدودیت های رسانه موردنظر

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید رپورتاژ آگهی باید دقت کنید، محدودیت های رسانه است! هر رسانه محدودیت ها و شرایط خاص خود را دارد که هنگام انتخاب رسانه حتماً باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. به عنوان مثال تعداد لینک هایی که می توانید در یک رسانه درج کنید، اهمیت زیادی دارد و می تواند روی استراتژی خرید رپورتاژ شما تاثیرگذار باشد.

همچنین تعداد کلماتی که می توانید در محتوای رپورتاژ آگهی خود درج کنید، بسیار مهم است و باید دقت کنید! زیرا ممکن است محتوای شما در آن تعداد محدود کلمات کامل نشود و نیاز داشته باشید که محتوای طولانی تری برای آن رپورتاژ آگهی بنویسید.

3. تولید محتوای گزارشی به همراه داده های اطلاعاتی

نوع نگارش محتوا از طرف کسب و کارها اهمیت بسیار زیادی دارد! در بسیاری از مواقع نیاز است که محتوای رپورتاژ به صورت ارزشمند و کاربردی نگارش شود تا کاربران آن را بخوانند.  در حالی اکثر کسب و کارها رپورتاژ خود را به صورت تبلیغاتی می نویسند، استفاده از محتوای کاربردی و ارزشمند مهم تر است! به عبارت ساده تر، همیشه از محصولات و خدمات خود حرف می زنند در حالی که کاربران علاقه زیادی به خواندن محتوایی که به صورت تبلیغاتی است، ندارند.

بهتر است محتوای خود را به صورت گزارش یا خبری بنویسید و در آن داده های مفیدی از جنس عدد به کاربران ارائه کنید. اگر بتوانید محتوای خود را در قالب گزارش به همراه داده های اطلاعاتی نظیر ارقام در اختیار کاربر قرار دهید، نه تنها علاقه بیشتری به شما پیدا می کند، بلکه محتوای شما برای آن کاربر ارزشمندتر خواهد بود.

4. معرفی محصول یا خدمات

گاهی اوقات کسب و کارها هدفشان معرفی محصول یا خدمات است اما ما گفتیم که محتوا نباید کاملاً تبلیغاتی باشید! اگر قرار است محصول یا خدماتی معرفی کنید، ابتدا می توانید راهنمای خرید آن محصول را بنویسید و سپس محصولات یا خدمات مرتبط را معرفی کنید. این کار باعث می شود تا کاربران ابتدا کاملاً ذهنیت خوبی راجع به آن محتوا پیدا کنند سپس به محصول یا خدمات شما به چشم یک پیشنهاد نگاه کنند! بنابراین ضروری است که بخشی از محتوای شما تبلیغاتی باشد و بتوانید محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید! زیرا هنگام خرید رپورتاژ آگهی کسب و کارها، رسانه های مرتبط را انتخاب می کنند تا مخاطبان هدف آن ها حضور داشته باشند و این مخاطبان هدف، در نهایت از محصولات / خدمات شما استفاده می کنند.

5. لینک سازی داخل محتوای رپورتاژ آگهی

یکی از مهم ترین شرایط هر رسانه، محدودیت در تعداد لینک ها است که این تعداد در پلتفرم تسمینو قابل مشاهده است! شما هم باید تعداد لینک را با توجه به محدودیت های هر رسانه درج کنید و مهم تر این که باید آن را در تمام بخش های محتوای خود درج کنید.

بنابراین فراموش نکنید که لینک مهم ترین صفحاتی که می خواهید با آن در گوگل بالا بیاید را انتخاب کنید. همچنین سعی کنید لینک هایی که درج می کنید مرتبط باشد تا نتیجه خوبی از آن بگیرید.

در نهایت، اگر شما کسب و کاری دارید که می خواهید به رشد آن در گوگل کمک کنید، به راحتی می توانید از طریق پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو به آدرس : https://www.tesmino.com/reportage/ اقدام کنید. این پلتفرم رسانه های مختلف در حوزه های کاری مختلف را برای شما جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید بهترین آن ها را برای انتشار رپورتاژ انتخاب کنید. تیم پشتیبانی هم در کنار شما است تا سوالات شما را پاسخ دهد یا اگر مشکلی هنگام خرید به وجود بیاید، در کنار شما است تا آن را رفع کند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس