کد خبر 1259042
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
رییس شورای شهر تهران مهدی چمران نمایه

رئیس شورای شهر تهران نسبت به رهاسازی کارتن‌ها در معابر و خیابان‌های بازار واکنش نشان داد و گفت: این اتفاق ممکن است حریق گسترده‌ای را در پی داشته باشد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران در جریان چهارمین جلسه امروز شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش توسط مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران ضمن انتقاد از وضعیت بر هم ریخته بازار اظهار کرد: متأسفانه شاهد هستیم که کارتن‌ها در سطح معابر بازار عموماً ریخته می‌شود و اگر خدای ناکرده حریقی رخ دهد خطرات بالایی را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

چمران: از تعطیلی قبل نتیجه خوبی نگرفتیم

وی ضمن انتقاد از وضعیت روفت و روب شهر خاطرنشان کرد: متأسفانه تحرک جدی از سوی پیمانکاران انجام نمی‌شود و شاهد هستیم که در بسیاری از معابر و خیابان‌ها زباله‌ها در کنار مخازن قرار دارند باید در این زمینه شهرداری به طور جدی ورود پیدا کند و رضایتی که مردم گذشته نسبت به رفت و روب شهر داشتند وجود ندارد.

رئیس شورای شهر تهران  خاطرنشان کرد: انتظار این است که شهر تمیز شود و به خصوص در شرایطی که با بیماری کرونا قرار داریم بهداشت بیش از گذشته احساس می‌شود و امیدواریم هر چه زودتر به این موارد رسیدگی شود.

چمران گفت: در صورتی که نیاز باشد به سرپرست شهرداری تهران تذکر خواهیم داد و انتظار داریم به گونه‌ای سریع این موارد حل و فصل شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس