کد خبر 1258885
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
پایان اختلافات در گل‌ریحان/ ماجرای سلاح قلابی ختم به خیر شد! +عکس

مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز در جلسه‌ای با حضور مدیر محروم شده این باشگاه برگزار کرد و دو طرف اختلافات را کنار گذاشتند.

به گزارش مشرق، پس از تمام کشمکش‌ها و حواشی به وجود آمده بین رضا رضایی مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز و محمد زارع فومنی که وظیفه مدیریت تیم بزرگسالان گل ریحان را بر عهده داشت اما به دلیل برخی رفتارها مانند حمل سلاح تقلبی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو سال از کلیه فعالیت‌ها در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شده است، جلسه‌ای بین این دو برگزار و اختلافات کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید:

فعالیت عجیب مدیر محروم شده در فوتبال/مدیرعامل گل ریحان: فومنی به شبکه‌های معاند خوراک می‌دهد

پس از پایان این جلسه، باشگاه گل ریحان اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

پایان حاشیه ها در گل ریحان

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین اعلام می‌گردد جلسه مشترکی بین رضا رضایی مدیر عامل باشگاه گل ریحان و  محمد زارع گشتی فومنی قائم مقام باشگاه برگزار گردید تا پایانی بر حاشیه‌ها باشد.

در این جلسه فومنی گزارشی از عملکرد خود ارائه داد و دو طرف در خصوص مشکلات پیش رو صحبت کردند. در ادامه رضایی از زحمات فومنی قدردانی کرد و از کلیه ادارات و نهادهای استان البرز خواست در کنار تیم گل ریحان باشند تا این تیم به جایگاه اصلی خود بازگردد. همچنین با توجه به اینکه فومنی یکی از چهره‌های انقلابی و از روحانیون است که علاقه خاصی هم به فرهنگ و ورزش کشور دارند را یکی از سرمایه های فرهنگ و ورزش کشور دانست.
در این جلسه مقرر گردید، رضا رضایی به عنوان مدیرعامل و با اختیارات کامل سکاندار این باشگاه باشد و محمد زارع گشتی فومنی به قدر وسع و توان، یاری رسان باشگاه باشد. در این شرایط از طریق هم افزایی باشگاه به اهداف خود خواهد رسید."

این در حالی است که فومنی دو بار با حکم رضایی از کار برکنار شده بود اما به گفته خود مدیرعامل گل ریحان، اداره ورزش و جوانان استان البرز از کنار رفتن فومنی جلوگیری کرد.

ماجرای سلاح قلابی در فوتبال ختم به خیر شد! +عکس

ماجرای سلاح قلابی در فوتبال ختم به خیر شد! +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    1 0
    اجازه ی داشتن سلاح و اجازه ی حمل سلاح در اماکن عمومی دو مقوله ی کاملا متفاوت هستند و برای هر کدام جداگانه مجوز صادر می‌شود چه اسلحه ی گازی چه سلاح واقعی. اگر ایشان مجوز حمل داشته خوب قانونی عمل کرده اگر نداشته باید جریمه شود و بازگشت به شغل هم بستگی به نظر کارفرمای ایشان دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس