رئیسی

یک روزنامه اصلاح‌طلب در گزارشی اذعان کرد: آقای رئیسی رئیس‌جمهور در ۱۰ روز ریاست‌جمهوری کارهایی را انجام داد که روحانی از انجام آن واهمه داشت.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: آفتاب یزد ضمن استقبال از حضور میدانی رئیس‌جمهور برای بررسی مشکلات نوشت: مدت زمان زیادی نیست که سید ابراهیم رئیسی بر مسند ریاست‌جمهوری نشسته اما در همین زمان کم اقداماتی را انجام داده است که رئیس‌جمهور پیشین کشورمان یعنی حسن روحانی از آن واهمه داشت. ماجرا از این قرار است که در شرایطی که وضعیت کرونا ترسناک شده و اوضاع را برای مردم و کشور فوق بحرانی کرده، سید ابراهیم رئیسی به بخش کرونایی‌های بیمارستان امام خمینی(ره) و داروخانه ۲۹ فروردین تهران بدون اعلام قبلی مراجعه کرده تا از نزدیک جویای مشکلات مردم و کادر درمان باشد. او در این دیدارها ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان و دلجویی از مردم بابت شرایط پیش آمده از بسیج شدن دولت برای حل موضوع کرونا خبر داده است.

این در حالی است که زمانی که حسن روحانی رئیس‌جمهور بود از ترس کرونا تقریبا به مدت دو سال(از زمان ورود کرونا به کشور) به هیچ عنوان ملاقات مردمی نداشت. یا حتی سال گذشته در زمان جلسه تقدیم بودجه به خاطر کرونا در مجلس حاضر نشد. همچنین جلسات هیئت دولت را یا به صورت ویدئوکال برگزار می‌کرد یا اگر هم در جلسه حضور داشت با فاصله زیاد از دولتمردانش می‌نشست. نکته جالب توجه اینجاست که اگر الان شرایط کشور وخیم است و روزانه ۵۰۰ نفر به کام مرگ فرومی‌روند و از در و دیوار بیمارستان‌ها بیمار کرونایی می‌ریزد، به خاطر سوءتدبیرهای مدیریتی روحانی است که نتوانست از پس این بحران بربیاید.

به همین خاطر هم است که حضور رئیسی در بیمارستان‌ها به مذاق کاربران شبکه‌های اجتماعی خوش آمده و واکنش‌های مثبت آنها را در پی داشته است.

به هر حال ایشان هم از وجود کرونا در امان نیست حتی اگر دو دُز از بهترین واکسن کرونا را زده باشد. اما حضورش در کنار مردم آن هم در این شرایط تا حدودی از دردهایشان کاسته است.

یکی از کاربران در این‌باره نوشته است: «ابراهیم رئیسی از توی ماشین شیشه دودی از وضعیت و مشکل مردم بازدید و نظرسنجی نمیکنه بلکه با حضور و بازدید سرزده بین مردم از مشکلات آنها باخبر می‌شود».

دیگری نوشت: «روحانی هم آخوند بود اما حتی یک‌بار نرفت خط مقدم جنگ کرونا ببینه چه خبره. درود بر ابراهیم رئیسی».

کاربر دیگری پاسخ داد: «خط مقدم کجا بود؟ روحانی از صندلیش جدا نشد بره مجلس، خط مقدم که هیچی».

کاربران دیگر نوشته‌اند: «دمش گرم که رفته... روحانی که کلا قرنطینه بود»، «بازدید سرزده دکتر رئیسی از یک داروخانه نویدبخش این مطلب بود که قوه مجریه دوباره رنگ و بوی مسئولینی از جنس بهشتی‌ها و رجایی‌ها گرفته است»، «از حسن و معاون اولش یاد بگیر، مراقب خودشون بودن و بی‌خیال مردم! دو سال قرنطینه بودن و دورکار! پا شدی رفتی و مسائل رو در میدان میبینی که چی؟!»، «آفرین خیلی خوشم اومد به این میگن کسی که با مردم واقعا همدرده»، «خیلی وقت بود ندیده بودیم رئیس‌جمهور از پاستور خارج بشه و بازدید داشته باشه خدا خیرت بده آقای رئیسی. ان‌شاءالله موفق باشی در حل مشکلات مردم»، «رئیس‌جمهور، هنوز یک هفته نیست که مشغول به کار شدند، آمدند و جویای وضعیت شدند. همین حضور و قوت قلب و بودن در اون بخش خطرناک در بین کادر درمان و مردم خیلی می‌ارزد. چقدر واقعا تفاوت هست تا اینکه دو سال یکجا بشینی و فقط حرف بزنی و بخندی در حالی که هموطنان دارن از دست می‌رن».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    1 7
    الان این شد مدیریت میدانی؟
    • سیدمحمدکمال IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      3 1
      آب بریز
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    5 0
    ان شاء اله که هر چه زودتر منوچهر فریدون بازخواست بشه و یا خودشم کرونا بگیره.
  • سروش IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    روحانی که صندلی بهش چسبیده بود فکر کنم باهمون صندلی از پاستور انداختنش بیرون .اف بهش با مدیریتش که همه ما رو به خاک سیاه نشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس