کد خبر 1258554
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

به گزارش مشرق مرتضی فیروزآبادی که در ایام انتخابات مسئولیت سخنگویی ستاد سعید جلیلی را بر عهده داشت در رشته توییتی نوشت: دکتر سید رضا فاطمی امین را بیش از ده سال است که می‌شناسم.

1. از ایده‌های خلاقانه‌ای برای حل مسائل تولید برخوردار هستند. نگاه سیستمی ایشان، به ارائه راه‌حل‌های پایدار کمک می‌نماید. به خوبی می‌دانند که کمک به تولید از چه نقطه‌ای و چگونه باید صورت پذیرد.

2. شخصیتی سالم و ضد فساد هستند. وزارت صمت به عنوان یکی از مهمترین وزارتخانه های کشور، محل بده بستان های زیادی است که با حضور ایشان إن شالله ناسالمی‌های آن حذف خواهد شد.

3.به ظرفیت‌های کشور و «ما میتوانیم» باور دارند. از تولید داخلی حمایت و به سمت ایران قوی حرکت خواهند کرد.

4. به مردم و ظرفیت‌های مردمی باور داشته و شأن و جایگاه دولت را فاصله گرفتن از تصدی گری می دانند. در آستان قدس تلاش کردند تا این نهاد از کارهای قابل واگذاری به مردم جدا و به کارهای مهمتر روی زمین مانده نظیر تولید بذر و یا تکمیل زنجیره تامین و... بپردازند.

5.قبلا معاون برنامه ریزی وزارت صمت بودند و آن وزارتخانه را به خوبی می شناسند. در عین حال ایشان، برای موفقیت باید همکارانشان را به خوبی انتخاب نمایند تا به معنای واقعی تیم تشکیل دهند. علاوه بر آن باید در تصمیم گیری‌ها از دایره گسترده‌ای از افراد صاحب نظر و با سابقه بهره ببرند.

نظر سخنگوی ستاد جلیلی درباره وزیر پیشنهادی صمت
نظر سخنگوی ستاد جلیلی درباره وزیر پیشنهادی صمت
*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    سید رضا بچه خیلی خوبیه سال 72 اوایل دانشجویی پدرش مرحوم شد چند سال سخت گذروند همیشه توکلش به خدا بوده حتی موقع ازدواج در جواب اقوامی که به او گفتند چیزی نداریم گفته بود توکلتان کجا رفته ؟ درود بر انقلاب اسلامی که درعرض 20 سال یک فرد از بطن جامعه از متن مردم و مشکلاتشان به این درجه میرسد بیشتر وسایل زندگی او ساخت ایران میباشد انشاءالله موفق باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس