بازدید اژه‌ای از بیمارستان امام خمینی کرج

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح روز گذشته، پنجشنبه (۲۱ مرداد ماه) و در چهلمین روز مسئولیت خود در مقام قاضی القضات به استان البرز رفت.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین «محسنی اژه‌ای» در چند هفته‌ای که سکان ریاست دستگاه قضائی را در دست گرفته، در لایه‌های ساختاری و مدیریتی این دستگاه، با رویکردی عمل‌گرایانه، تخصصی و فنی که برآمده از تجربه قضائی و مدیریتی است، به سراغ اصلاح برخی رویه‌های غلط یا همراه با اشکال در ساختار عدلیه رفته است.
در ادامه گزارشی تصویری از حضور رئیس دستگاه قضا در استان البرز و اقدامات وی برای تسریع دادن به امور قضایی آورده می شود، که از نظر می گذرد:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    4 0
    چجوری میخواهید حق ضایع شده ما ملت‌رو از حسن روحانی بگیرید و بعد محاکمه‌اش کتید‌‌؟
  • رضا IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    دقت کنید ببینید آقای اژه ای چی گفته: میگه در این موارد سریع و با شکایت یک یا ده تا شاکی، طرف رو بازداشت نکن. میدونی چرا؟ ممکنه این فرد داره کارشو درست انجام میده اما بنا به دلایلی در تحویل خودرو تاخیر پیش اومد. اما قصدش این نیست که سر کسی رو کلاه بذاره. در هر حال قصدش تحویل خودرو هستش. اما وقتی بازپرس یا مقام قضایی دستور بازداشت طرف رو میده، تمام بنیان کار و برنامه ریزی طرف از هم میپاشه و اگر در حال حل مشکلش باشه که بتونه خودروها رو تحویل بده، همه اینها که بافته بود پنبه میشه و بقیه متقاضی ها هم هجوم میارن و کار طرف یکسره میشه و اونوقت هیچ کس به حقش نمیرسه. دقیقا درست میگه، در چنین مواقعی باید نمایندگان دستگاه قضایی در کنار اون طرف باشن و نظارت کنن تا مشکلش برطرف و خودروها تحویل بشه. اینو دیگه همه ما میبدونیم که متاسفانه هر کسی پاش به حبس وزندان باز بشه یا قاتله یا کلاهبردار و یا دزد طرف تصادف کرده و منجر به فوت کسی شده، رفته زندان تا تعیین تکلیف بشه، مردم میگن فلانی قاتله طرف چکش پاس نشده و میره زندان میگن کلاهبرداری کرده و همه طلبکارهایی که حتی موعد چکشون نشده میافتن روی طرف اژه ای داره ریشه یابی میکنه که چرا اینقدر حجم پرونده ها بالا رفته، حق داره، دادسرا برای راحتی خودشون بلافاصله قرار جلب و تامین سنگین صادر میکنن. این که نشد کار من خیلی ها رو دیدم که صرف یک چک جلب شدن اما همین جلب و بازداشت چند روزه کار و زندگیشونو بهم ریخت و مردمی هم که باهاشون کار میکردن تحت تاثیر بهم ریخته شدن کار و کاسبی اون فرد، دچار مشکل شدن. یم جلب اشتباه ممکنه زندگی خیلی ها رو مستقیم و غیرمستقیم بهم بریزه و نابود کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس