کد خبر 1258113
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
پرویز سروری: شهرداری جهادی برای تهران انتخاب می کنیم

نائب رئیس شورای شهر تهران از بررسی تشکیل کمیسیون جدید هفتم در شورای شهر تحت عنوان کمیسیون فناوری و هوشمندسازی خبر داد.

به گزارش مشرق، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران درباره برنامه های شورای شهری‌ها اظهار داشت: برخی با شکل‌گیری شورای ششم این تحلیل را داشته‌اند که چون همگی از یک فهرست هستیم شاهد رفتار آرامستانی در شورا خواهیم شد.در حالی که رقابت و چالش اصل ضروری در شورای شهر است. 

بیشتر بخوانید:

عده‌ای برای انتخاب زاکانی جیغ بنفش می‌کشند/ اصلاح مصوبه وزارت کشور برای مدرک شهردار دارای سابقه است

وی با اشاره به اینکه شورای ششم پویا، زنده و مطالبه‌گر است، گفت: ‌نباید اختلاف را بر سر مباحث مختلف تهدید در نظر گرفت اعضای شورای شهر توانمند و صاحبنظر هستند و ما از ابتدا رقابت و رفاقت را با هم تعریف کردیم. 

سروری گفت:‌اوج صمیمیت در شورای ششم وجود دارد و اعضا به شدت تعاملات خوبی دارند ولی در زمان خودش نقطه نظرات برای اصلاح امور اعلام می‌شود.

این عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شورای ششم مشی متفاوتی داشته و پرقدرت، پر تحرک و با نشاط است گفت:‌تلاش درایم که چالش‌ها و تفاوت سلیقه‌ها سبب واگرایی نشود بلکه همگرایی به همراه داشته باشد.

وی بیان داشت:‌در انتخاب شهردار رقابت نزدیک وجود داشت ولی رأ‌ی حداکثری سبب انتخاب آقای زاکانی بود و امیدواریم شورای شهر مطالبه‌گر و پر چالش شهر آبادی را برای تهران به ارمغان داشته باشد.

پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران در مورد وضعیت کرونا در پایتخت گفت: باید موضوع را از جنبه درست و نگاه‌های فراتری توجه داشت شهرداری مسؤولیت مستقیم مقابله با کرونا ندارد ولی یک عنصر مؤثر در مجموعه مقابله با کرونا می‌توانیم باشیم. 

این عضو شورای شهر تهران افزود: شهرداری در حوزه‌های مختلفی فعالیت داشته و بخش‌های و اشتغالات زیادی را دارد بر همین اساس بیشترین سطح ارتباطات با شهروندان نیز صورت می‌گیرد. بنابراین باید اقدامات مؤثری برای کنترل این موضوع و کاهش مداخله انسانی در کار اداری را انجام دهیم که البته این کار زمانبر است. 

وی ادامه داد: ممکن است دائما با کرونا و جهش‌های مختلف آن درگیر باشیم بر همین اساس که به شش کمسیون یک کمیسیون جدید تحت عنوان کمیسیون فناوری و هوشمندسازی اضافه کنیم که در اسرع وقت بتوان با این مسأله رسیدگی کرد و گام‌هایی با دقت و سرعت برای هوشمندسازی شهر برداریم. 

سروری تصریح کرد: همچنین این کمیسیون جدید در مبارزه با فساد و خطرات ناشی از کرونا به صورت سیستماتیک مؤثر است.

این عضو شورای شهر تهران اعلام کرد:‌شنبه هفته آینده بحث تشکیل کمیسیون هفتم را خواهیم داشت و در یک جلسه فوق‌العاده آن را پیگیری و موضوع را احتمالا از طریق تصویب مصوبه به رسمیت خواهیم رساند.

وی گفت: وضعیت داخلی شوراها نیز مشخص می‌شود و هر چه زودتر کمیسیون‌ها و افراد مورد نظر را تعیین و کارها با این مسأله با آغاز فعالیت شهردار جدید سرعت خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس