معاون بهداشت

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه شرایط بیماری کرونا به رفتار مردم و رعایت دستور العمل ها بستگی دارد، گفت: مشکل دارو و سِرم در روزهای آینده برطرف می شود.

به گزارش مشرق، قاسم جان بابایی عصر چهارشنبه در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به اینکه گیلان پس از پیک اول جز استان‌های آرام کشور از لحاظ مواجهه با کرونا بود، گفت: سویه جدید بیماری کرونا کاملاً متفاوت است و بر این اساس تمام ظرفیت‌ها، پای کار هستند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سطح کشور و استان گیلان تخت برای پذیرش بیماران تعبیه شده و مردم نگرانی نداشته باشند.

جان‌بابایی با اشاره به راه‌اندازی سایت لاکان برای پذیرش بیماران، تصریح کرد: این سایت طرحی الگویی برای سایر استان‌های کشور است.

معاون وزیر بهداشت و درمان به تأمین تخت‌های بیمارستانی برای این سایت و بیمارستان حشمت اشاره کرد و افزود: در آینده نزدیک ۲۰۰ تخت جدید در این مجموعه و بیمارستان حشمت رشت آماده پذیرش بیماران کرونایی می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط بیماری به رفتارهای مردم و میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بستگی دارد، گفت: هفته آتی چند دستگاه اکسیژن ساز به گیلان ارسال خواهد شد.

جان بابایی در ادامه به برخی مشکلات در تأمین دارو و سرم در کشور اشاره و تأکید کرد: با توجه به واردات سرم و توزیع آن در کشور به‌زودی این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

وی خواستار نظارت بر درمانگاه‌های شبانه روزی و پذیرش در تمامی درمانگاه‌های دولتی، نهادها و نیروهای مسلح برای ارائه خدمات سرپایی و تزریقات کرونایی شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    دارو فقط سرم نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس