کد خبر 1257553
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
قاچاق

مواد مخدر تا پیش از این از مکزیک به آمریکا قاچاق می‌شد، اما گویا حالا ماجرا برعکس شده است.

به گزارش مشرق به نقل از یاهو، طی سال‌های گذشته این مکزیک بود که بخش قابل توجهی از مواد مخدر مورد نیاز مردم آمریکا را تامین می‌کرد، اما گویا اخیرا این قاعده برعکس شده است.

بنا به گفته یک قاچاقچی مواد مخدر در مکزیکوسیتی هم اکنون مواد مخدر تولید شده در مزارع کالیفرنیا بخش قابل توجهی از بازار مواد مخدر مکزیک را در دست دارد و توانسته جای کارتل‌های معروف نظیر سینا لوآ، را در مکزیک بگیرد.

این قاچاقچی بی نام و نشان گفته که هم اکنون تقاضا برای حشیش آمریکا در مکزیک به شدت افزایش یافته و بسیاری از مشتریانش مواد آمریکایی می‌خواهند.

وی می‌گوید: آنها مواد خوبی را می‌خواهند که رپرها آنها را به استفاده از این مواد ترغیب می‌کنند.

وی می‌گوید: زمان آن گذشته که قاچاقچیان مکزیکی با استفاده از منجنیق بوته‌های حشیش را به داخل مرزهای آمریکا پرتاب می‌کردند.

از طرف دیگر صدها کیلومتر آن طرف‌تر و در خاک آمریکا جاش بابکبونر، کارمند مرکز توزیع مواد مخدر اوربنلیف، می‌گوید: هم اکنون ۵۵ درصد مشتریانش را اتباع مکزیکی تشکیل می‌دهد. کار به جایی رسیده که حالا مکزیکی‌ها می‌گویند هیچ مثل آمریکایی‌ها نمی‌تواند مواد پرورش دهد.

بابِک معتقد است، هیچ کس شبیه مردم کالیفرنیا امکان تولید حشیش را ندارند.

به گفته این حشیش‌فروش آمریکایی؛ استفاده از مواد تولید شده در آمریکا در آن طرف مرز میان جوانان مکزیکی نوعی عامل فخرفروشی محسوب می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    احمق بودن که با منجنیق بوته ماده باتخم را درجه یک درجه یک،، مفتی پرت کردن توی آمریکا،،،، آمریکایی های اپورتونیست فرصت طلب زرنگ اند،،،، تخم ها را رو ورداشتن کاشتن و شدن صادر کننده عمده....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس