کمیسیون

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از انتخاب اعضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش کشور در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه شنبه ۱۹ مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در جلسه امروز طرح جهش تولید شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار کمیسیون قرار گرفت که براساس این طرح مواد ۸ تا ۱۱ پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

وی افزود: در ادامه بررسی این طرح  ماده «۲» قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان مصوب سال ۸۹  تغییر کرد که متولی آن قبلا «شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری» بود و براساس بررسی صورت گرفته  شورایی تشکیل می‌شود که ریاست آن بر عهده «رییس جمهور»   و دبیر خانه آن در معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس همچنین تصریح کرد: در ادامه  جلسه این کمیسیون بحث پیرامون تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور در دستور کار قرار گرفت؛ در پایان  این نشست ۱۵ نفر از نمایندگان به عنوان اعضای تحقیق و تفحص  بر عملکرد سازمان سنجش  آموزش طبق رای گیری صورت گرفته انتخاب شدند.

وی افزود: این نمایندگان آقایان وحیدی، امامی راد، شادمهر، مولوی، کریمی فیروزجایی، نادری، فلاحی، حاجی پور، احمدی، اسماعیلی، گلرو، اختیاری، دهمرده، موسوی و خانم قاسمی پور هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 0
    باید تحقیق بشه که چطور مناطقی که در اونها سئوالات کنکور لو رفت رتبه های اول کنکور پزشکی رو کسب کرده و روی چه حساب کارمندای ارشد سنجش همه از اون منطقه هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس