کد خبر 1256854
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
ادامه بحران اقتصادی سرخ‌پوشان/ حساب باشگاه پرسپولیس مسدود شد

باشگاه پرسپولیس در پیچیده‌ترین شرایط ممکن از نظر اقتصادی قرار گرفته و با اتفاقات تازه‌ای مواجه شده است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس این روزها در وضعیت بسیار سختی قرار گرفته و اگر این شرایط تا یکی، دو هفته آینده ادامه یابد، باید منتظر اتفاقات عجیبی بود زیرا سرخپوشان نمی‌توانند به راحتی، نسبت به آینده خوش‌بین باشند. 

از طرفی، دولت دوازدهم به پایان راه رسید و همگان در انتظار معرفی وزیر جدید ورزش و جوانان هستند که طبعا وضعیت شرکت‌های دولتی تا قبل از تعیین وزیر و پیاده‌سازی سیاست‌ها، نامشخص به نظرمی‌رسد. 

از طرف دیگر، قرارداد با شرکت آتیه کارگزار باشگاه پرسپولیس در حال اقاله یا فسخ دوطرفه است و باشگاه تا زمان پیدا کردن کارگزار جدید، هیچ بودجه دریافتی ندارد. 

بیشتر بخوانید:

لژیونر ناموفق در لیست خرید تابستانی پرسپولیس

درست در همین شرایط، خبر رسیده حساب پرسپولیس مسدود است و مدیران باشگاه فعلا نمی‌توانند پولی واریز یا از حساب خود خارج کنند. این بحران اقتصادی که در آخرین ماه‌های حضور دولت دوازدهم آغاز شده بود، حالا ابعاد تازه‌ای به خود گرفته و در شرایطی که دولت سیزدهم هنوز کار خود را شروع نکرده، مدیران باشگاه پرسپولیس را تحت فشار قرار داده است. 

هیات مدیره باشگاه آماده است تا با اقاله قرارداد کارگزار خود، به سرعت در مسیر انتخاب کارگزار جدید از راه مزایده رسمی گام بردارد اما تعلل مدیران شرکت آتیه در اقاله قرارداد، دست پرسپولیسی‌ها را بسته است. 

پرسپولیس در حال حاضر، نه تنها با مشکل نقدینگی، بدهی‌های سرسام‌آور، پرونده شکایت گابریل کالدرون و نداشتن پول برای تسویه حساب با بازیکنان مواجه است، بلکه حساب این باشگاه هم به خاطر بدهی‌های پیشین، مسدود شده و مدیران فعلی باید فکری به حال حل این مشکل کنند هر چند تمام راه‌های درآمدزایی بسته است و همین وضعیت سبب شده تا کار برای مدیریت باشگاه سخت‌تر از قبل شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    هنوز بابا مسعود نرفته دچار بحران شدن -اگه بحران دارن پس چطور قرارداد سه ساله بستن یا نوراللهی رو با هزینه سنگین چطور میخان نگه دارن ؟؟؟
    • سید جواد IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      0 0
      داداش نمی‌دونم دنبال چی هستید چقدر میخواهید با این تهمت ها تون برای ناکامی هاتون دلیل بیارید ولی اینو بگم بازیکن ما آپارتمان میفروشه تا رضایت باشگاه بگیره ما اگه کمک می‌شدیم که مغانلو رو نگه می‌داشتندکاپیتان مون 1800گرفته درازه بان مون 1800بهترین گلر آسیا هم شناخته شد بیاید قرداد هاتون رو کنید ببینید کی بیشتر هزینه کرده یه دیاباته بیست میلیارد گرفت داداش بجایی این حرفها به تیم خودتون فکر کنید با همه قدرت وپول داوری نتوانستید قهرمان جام حذفی بشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس