کد خبر 1256809
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
علت طول کشیدن مذاکره مسی با پاریس چیست؟

اسپورت کاتالونیا از علت طول کشیدن مذاکره مسی با باشگاه پاری سن ژرمن پرده برداشت.

به گزارش مشرق، روز گذشته بسیاری از هواداران فوتبال در پاریس منتظر بودند تا مسی برای امضای قرارداد با باشگاه پاری سن ژرمن به کشور فرانسه بیاید ولی این اتفاق رخ نداد. مسی در خانه‌اش ماند تا مذاکره پدرش (مدیربرنامه‌اش) با باشگاه پاریس نهایی شود و آن موقع به فرانسه سفر کند.

اسپورت نوشت که مسی یک قدم از پاریس دور شده زیرا او با باشگاه سن ژرمن در خصوص «قیمت حق پخش» به توافق نرسیده است. مسی می‌خواهد حداقل ۲ سال تمدید کند و سالیانه ۴۰ میلیون دلار خالص دستمزد بگیرد. چیزی که پیش از این نزدیک به ۳۰ میلیون یورو گزارش می‌شد. به نظر می‌رسد با توافق پاریس و بالا بردن دستمزد مسی، این توافق صورت بگیرد و مسی به پاریس بپیوندد. 

علت طول کشیدن مذاکره مسی با پاریس چیست؟


نشست خبری مسی احساسات بسیاری از هواداران فوتبال را برانگیخت

این نشریه اسپانیایی نوشت که مسی آماده رقابت برای مسابقات اروپایی است و می‌خواهد با پاریس به قهرمان اروپا بدل شود. کاری که با بارسلونا به مدت ۶ سال ناکام ماند. او می‌خواهد با درخشش در پاریس و همکاری ستاره‌های دیگر این تیم به مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد و برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که در آبان ۱۴۰۱ آغاز می‌شود، به اوج آمادگی برسد.

البته بامداد امروز برخی رسانه‌ها مثل ESPN آرژانتین و سایت اسپانیایی نه چندان مشهور Laporteriabtv عنوان کردند که بارسلونا به مسی پیشنهاد تمدید قرارداد داده و این بازیکن به نیوکمپ بازمی‌گردد (اینجا بخوانید) اما اسپورت مدعی شد که لئو با پاریس در چندین ساعت آینده به توافق خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس