کد خبر 1256730
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
پیدا شدن جسد دومین مفقود سیل کلیبر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: پس از ساعت‌ها تلاش و جستجو، جسد دومین مفقود سیل عصر دیروز کلیبر پیدا شد.

به گزارش مشرق، محمدباقر هنربر افزود: جسد یافت شده برای تشخیص هویت دقیق فرستاده شده است.

وی ادامه داد: ظهر امروز نیز جسد یک نوجوان ۱۲ ساله که روز گذشته در سیل جان باخته بود، به همت نیروهای حاضر در محل پیدا شد.

هنربر در مورد آخرین وصعیت مناطق سیل‌زده شهرستان کلیبر نیز گفت: گاز لوله کشی اغلب روستاهای سیل‌زده وصل شده است و با حضور اکیپ‌های گاز شهرستان‌های کلیبر، ورزقان و اهر، گاز سه روستا نیز تا ظهر فردا برقرار می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اضافه کرد: مشکل دسترسی به آب شرب روستاهای بخش آبش احمد نیز برطرف شده است و ساکنان آن‌ها از نخستین ساعات بامداد سه شنبه از این نعمت خدادادی برخوردار می‌شوند.

هنربر ادامه داد: امروز آب و نان در روستاهای فاقد آب و گاز بین ساکنان آن‌ها توزیع شد و نیروهای راهداری نیز از نخستین ساعات وقوع سیل در منطقه حضور یافته و در حال جاگذاری باکس در محل پل‌های تخریب شده هستند.

عصر دیروز یکشنبه در زمان کوتاهی بارش ۷۰ میلی متری باران در شهرستان کلیبر موجب وقوع سیل شد.

سیل در ۴ روستای این شهرستان شامل گوار، سهریق، عربشاه خان و چای کندی رخ داد و در این حادثه، خساراتی جدی به تاسیسات زیربنایی شامل خط انتقال گاز، برق و آب شرب وارد شد.

سیل ۱۱ دستگاه خودرو و تراکتور را با خود برد؛ ۲ دهنه پل آسیب جدی دید و بیش از ۲۰۰ راس دام سبک و سنگین تلف شدند؛ باغها و حاشیه رودخانه «سئلین چای» و کلیبر چای نیز در این سیل خسارت دیدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس