کد خبر 1256494
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
سید حسن نصرالله نمایه

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در پیامی با دبیرکل حزب‌الله لبنان تجدید بیعت کردند و گفتند، همواره گوش به فرمان هستند.

به گزارش مشرق، شبکه «المنار» ویدئویی درباره تجدید بیعت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان «حزب‌الله» با دبیرکل این جنبش «سید حسن نصرالله» منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

معادلاتی که سید حسن نصرالله تثبیت کرد

در این پیام که با عبارت «یا سید قلوبنا» و دیگر عبارت‌ها در وصف محبت به نصرالله آغاز شده، آمده است: شما دستور دادید و ما لبیک گفتیم. به وقت شما (در زمانی که شما گفتید) تعداد زیادی (راکت) شلیک کردیم. به برکت نظارت شما و دعای شریف‌ترین مردم، توفیق از جانب خدا حاصل شد. پس از آنکه از جایی که دشمن گمان نمی‌گرد وارد عمل شدیم دشمن ما و گنبد کاغذی‌اش سرگردان شدند.

«ما به سبب این موفقیت شاکر خداییم. از آنچه از برخی افراد نادان که تنها نماینده خود هستند، دیدیم، متاسفیم. آنها هویت و مذهب ندارند. عموم مردم ما در روستای العرقوب و حاصبیا (جنوب لبنان) که با خود شهدای سابق خود آزاد کرده‌ایم شریک مقاومت بوده و هستند».

«همانطور که خواستید ما اصل صبر و بصیرت هستیم. لوله تفنگ‌های ما همواره به سمت سینه دشمن اسرائیلی است. بالاترین درجات خویشتنداری را تمرین کرده‌ایم...».

«ای سید ما... قسم می‌خویم که بنا به توصیه شما خشم را در سینه‌های خود نگه می‌داریم تا آتش‌فشان خشم را در برابر دشمنان وطن و امت منفجر کنیم. ما در آستانه محرم هستیم مانند یاران امام حسین (ع) به شما می‌گوییم: به خدا قسم اگر کشته شویم سپس قطعه قطعه شویم سپس سوزانده شویم سپس در هوا پراکنده شویم و هزاران بار با ما این رفتار شود تو را رها نمی‌کنیم ای فرزند رسول خدا».

دانلود

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته ابتدا از به صدا در آمدن آژیرهای هشدار در جولان و الجلیل فلسطین اشغالی (در مرز با لبنان) خبر دادند و سپس اعلام کردند که پایگاه صهیونیستی«هار دوف» هدف شلیک چندین راکت قرار گرفته است.

مقاومت اسلامی لبنان «حزب‌الله» با صدور بیانیه‌ای این عملیات را بر عهده گرفت و  اعلام کرد، در ساعت ۱۱:۱۵ (به وقت محلی) امروز (جمعه) با دهها راکت‌، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در «مزارع شبعا» هدف گرفته شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    1 0
    درود بر سید مقاومت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس