ترامپ نمایه

رئیس کمیته ملی جمهوریخواهان با تمجید از توانایی دونالد ترامپ برای جمع آوری کمکهای مالی برای حزب تاکید کرد که وی همچنان رهبری حزب را برعهده دارد.

به گزارش مشرق، رئیس کمیته ملی جمهوریخواهان آمریکا(RNC) می‌گوید که «دونالد ترامپ» همچنان رهبری حزب را برعهده دارد؛ با وجود اینکه کمیته حزب اعلام کرده است که در صورت نامزدی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ بی طرف خواهد بود. 

بیشتر بخوانید:

تشویق قانون‌گذار جمهوری‌خواه آمریکا به نزدن واکسن کرونا

براساس گزارش هیل، «رانا مک دنیل» در تازه ترین مصاحبه خود، توانایی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در جمع آوری کمکهای انتخاباتی را ستود و از جمع آوری بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از سوی وی طی چند ماه گذشته خبر داده است. 

مک دنیل با اشاره به حضور رای دهندگان آمریکایی در تجمعات ترامپ مدعی شد، من فکر می‌کنم که رای دهندگان جمهوریخواه همچنان او را محبوبترین رئیس جمهور جمهوریخواه می‌دانند و به نظر من او همچنان رهبری حزب را برعهده دارد. 

براساس این گزارش، ترامپ هنوز رسما اعلام نکرده است که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد خواهد شد یا نه اما با توجه به انتخابات میان دوره‌ای کنگره در سال ۲۰۲۲ وی موفق شده دهها میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کند. رهبران جمهوریخواه نیز در زمینه کمک ترامپ برای حمایت از نامزدهای جمهوریخواهان در انتخابات سنا و مجلس نمایندگان چندان بی میل نیستند و تمایل خود را اعلام کرده‌اند. 

مک دنیل اوایل سال جاری میلادی گفته بود که در صورت نامزد شدن دوباره ترامپ در انتخابات درون حزبی، این کمیته بی طرف خواهد بود.

وی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته، من به کسی نمی‌گویم که در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت کند یا نه. اما به نظر من ترامپ می‌تواند به پیروزی ما در انتخابات ۲۰۲۲ و بازگشت ما به اکثریت کنگره کمک کند. 

وی همچنین از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد و گفت که از زمانی که او رئیس جمهور شده است همه چیز بد پیش رفته است. وی به مساله مهاجران در مرزهای آمریکا، افزایش تورم و افزایش قیمت سوخت در آمریکا اشاره کرد. 

شان اسپایسر معاون مطبوعاتی و مشاور سابق رئیس جمهور سابق آمریکا نیز اخیرا اعلام کرد که ترامپ مایل است برای یک دوره دیگر در انتخابات ۲۰۲۴ نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 0
    سلام.انسان گناه کاری،سرکشی،مثل همین شخص! باید درست و به جا و با خاری و خفت از دنیا بره! درست در لحظه مناسب و از جایی که هرگز تصورش رو نمیکنه!. یکی از بدبخت ها انسان گناهکار هم همینه! دیگه خیالش راحت میشه،که خدا نه تنها با کارها زشتش مشکلی نداره!بلکه تاییدش هم میکنه!(خدا پاسخ مکرها رو اینطوری میده) و لی بعدش و اخرش! دیدنی خواهد بود.! طوری بزنه! که جهان شکه بشن! ..و اون روز دیر نیست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس