کد خبر 1212849
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
آمادگی تلویحی ترامپ برای نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴

رئیس جمهور پیشین آمریکا به طور تلویحی از آمادگی اش برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ میلادی خبر داده است.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه با وبگاه دیلی وایر گفت: اگر برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد شوم، طرفداران و حامیان من خیلی خوشحال خواهند شد.

بر اساس این گزارش، وی در پاسخ به این سئوال که "آیا تصمیمی برای اعلام نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ میلادی دارید؟"، گفت: منتظر هستم تا در موقع مناسب تصمیم نهایی ام را درباره نامزدی اعلام کنم.

ترامپ اظهار داشت: الان خیلی زود است ولی تصور می کنم وقتی تصمیم نهایی ام را اعلام کنم، مردم و طرفدارانم خیلی خیلی خوشحال خواهند شد. من به طور جدی به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ فکر می کنم.

این برای نخستین بار است که رئیس جمهور پیشین آمریکا رسما گفته است که طرفدارانش از نامزدی او در انتخابات بسیار خوشحال خواهند شد.

برخی رسانه های آمریکایی گزارش داده‌اند که میزان حمایت جمهوریخواهان از ترامپ پس از ۱۰۰ روز از کنار رفتن وی از سمت ریاست جمهوری، به طور محسوسی کاهش یافته است.

نظرسنجی جدید شبکه ان بی سی نیوز نشان می دهد تنها ۳۲ درصد رای دهندگان آمریکایی از ترامپ حمایت می کنند و بیش از ۵۵ درصد نیز دیگر حاضر به حمایت از وی نیستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس