کد خبر 1256272
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶
برگزاری مراسم عزاداری سنتی بوشهری ممنوع است - کراپ‌شده

استاندار بوشهر از عدم برگزاری مراسم عزاداری سنتی در بوشهر خبر داد.

به گزارش مشرق، عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اوج پیک چهارم کرونا تعداد بستری‌ها به ۵۰۰ نفر نرسیده بود اما هم‌اکنون به ۸۰۰ نفر رسیده پس تمام ظرفیت‌ها برای کنترل این بیماری باید مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار بوشهر در رابطه با اینکه بخش زیادی از کسب و کارها در شرایط کرونا آسیب دیدند بیان کرد: راهکار بهتر شدن شرایط، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استفاده مکرر از ماسک، پرهیز از دورهمی، تجمعات و سفرهای غیرضروری است.

وی با تأکید بر توجه ویژه صنایع نفت و گاز به خرید کیت‌های تشخیص کرونا تصریح کرد: استان بوشهر پایتخت انرژی ایران است و صنعت نفت و گاز باید نگاه ویژه به مردم استان در شرایط کرونایی داشته باشند.

این مقام مسؤول بر همکاری خرید ۱۰۰ هزار کیت تشخیص کرونا تأکید کرد و گفت: در این راستا شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و صنایع نفت و گاز پارس جنوبی همکاری کنند تا کیت‌های تشخیصی کرونا و تشخیصی سریع هرکدام ۵۰ هزار عدد تهیه شود.

گراوند عنوان کرد: برگزاری مراسم سنتی در ایام ماه محرم و صفر در استان بوشهر ممنوع است و برگزاری مراسم باید در فضای باز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس