کد خبر 1255732
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
سوریه

دولت سوریه ضمن محکوم کردن شدید ادعاهای اخیر آمریکا، رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد که این رژیم صهیونیستی است که با حمایت غرب به سیاست‌های ثبات‌زادی خود در منطقه ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه سوریه اتهامات رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا و برخی کشورهای غربی علیه ایران را به شدت محکوم کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز شنبه به نقل از منبعی در وزارت امور خارجه این کشور گزارش داد: جمهوری عربی سوریه اتهامهات بی‌پایه و اساس که اسرائیل، دولت آمریکا و انگلیس به همراه برخی کشورهای وابسته به آن‌ها در خصوص حمله برنامه ریزی شده جمهوری اسلامی ایران (به کشتی اسرائیلی) را به شدت محکوم می‌کند.

دمشق: به توانایی ایران در خنثی سازی اقدام‌های آمریکا و غرب اطمینان داریم

منبع افزود: جمهوری عربی سوریه با دیگر همبستگی خود با جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرده و در برابر ادعاهای بی‌اساس و حملات دیوانه‌وار، کنار این کشور ایستاده است؛ چرا که به توانایی ایران در خنثی سازی این گونه اقدام‌های آمریکا و غرب اطمینان دارد.

منبع مذکور در وزارت خارجه سوریه تأکید کرد: سوریه معتقد است که این گونه اقدامات تأثیری در انتخاب‌های ملی ایران و نقش سازنده این کشور در حفظ ثبات منطقه در مقابله با سیاست‌های غرب و رژیم صهیونیستی به منظور گسترش هرج و مرج و ایجاد تنش در منطقه نخواهد داشت».

وزارت خارجه سوریه همچنین گفت که ایران برخلاف رژیم صهیونیستی که با حمایت کشورهای غربی و متحدانش در منطقه دست به اقدامات ثبات‌زدا زده‌ است، چنین رفتار و اقداماتی را نداشته است.

«بنی گانتس»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با «لوید آستین»، ‌ وزیر دفاع آمریکا بار دیگر ایران را به دست داشتن به نفتکش صهیونیستی در دریای مکران متهم کرد و خواستار حمایت بین المللی برای مقابله با این کشور شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    1 0
    دم سوریه و پرزیدنت بشار اسد گرم، به این میگن متحد واقعی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس