کد خبر 1255671
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷

به گزارش مشرق مهدی قاسم زاده در کانال تلگرامی خود نوشت: وزرای خارجه گروه هفت درباره ی حمله به کشتی صهیونیستی بیانیه مشترک صادر کردند.

این بیانیه صرفا برای پوشش شکستشان در شورای امنیت (بخاطر مخالفت چین و روسیه با اتهام پراکنی های بدون سند آنها) صادر شده است؛ هدف از شاخ و شانه کشیدن های اینروزهای این جماعت را باید صرفا تغییر محاسبات دولت جدید، وادار کردن آن به بازگشت سریع و بدون پیش شرط به مذاکرات، ارائه ی یک تصویر مخل امنیت از جمهوری اسلامی در منطقه (بمنظور توجیه حضورشان در منطقه، زمینه سازی برای ادامه ی دوشیدن کشورهای مرتجع منطقه، ضروری جلوه دادنِ ورود به مباحث منطقه ای و موشکی جمهوری اسلامی برای افکار عمومی با ایران هراسی و توجیه زیاده خواهی هایشان)، جنگ هراسی و دستاورد سازی برای دولت غربگرای جناب روحانی در (مثلا) دور کردن سایه ی جنگ از ایران دانست!

چرا وزرای خارجه گروه هفت برای ایران شاخ و شونه میکشن؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    9 3
    اولا اگر داخل آدمید و مترسک سر خرمن و عروسگ شب خیمه بازی نیستید کشور دزدی و اشغال و نسل کشی صهیونیستها را محکوم کنید اتفاقا این محکومیت کلا احتیاج به سند ندارد و ۷۵ سال است هر روز تمام دنیا گزارش میدهند . پس خفه شوید برایتان خیلی بهتر است. ثانیا برای تامین امنیت ایران ایران مسوول است و منتظر اجازه از شما دلقک ها نمیماند.دوره دیپلماسی سینه خیزی تمام سد کم کم بهش مجبورید عادت کنید چون این راه عزت ایران باز به ذلت دوران اصلاحات غیر قابل بازگست است .ما روی دوران اصلاحات بتن ریختیم تمام شد.ملت به عزت و استقلال ایرانی رای دادند که هزاران سال قبل از شما متمدن بوده ای تازه به جایی رسیده ها.
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    10 2
    هیچ شکری نمیتوانند بخورند. ما وقتی میزنیم میگیم زدیم. خوب کردیم زدیم. پاسخ بدید بدتر میزنیم.
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    12 2
    میدونید روحانی چطور سایه جنگ رو از ایران دور کرد؟ اومد به آمریکایی ها گفت ببینید با حمله فرضی چه خساراتی میخواید به ایران بزنید؟ من چند برابرش رو با مدیریت ۸ ساله م به کشور میزنم. اونام گفتن حله!
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    8 2
    چی محکوم میکنید خودزنی خودتون را پست تر بی شرفتر از صهیونیست ها نيست خودزنی میکنند تادیگران متهم کنند
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    صحبت های آقای خوش چشم در جهان آرا . خوب بود . امیدواریم بخوبی درک و لحاظ شود . یک پیشنهاد . مراکز تخصصی و دانشگاهی و حوزوی . خوبه از نظرات اشخاص با سواد خارج از کشور که مطالعه دارند و امکان مخالفت با جمهوری اسلامی هم . دارا باشند . اما در باره کشور و اغراض سیاسی اجتماعی فرهنگی دشمنان . نظر دارند و نمیخواهند که استقلال کشور صدمه ببینه . با خبر باشند و چه اشکال داره در صورت نیاز ارتباط بگیرند و راجع به مسایل بحث کنند . ممکنه موثر واقع شود . ما گروه هائی نیاز داریم مباحث اندشکده های خارجی را دنبال کنند . حتی خیلی قبل تر و تاثیر گذاری بر سیاست کشورشان را در یابند . اگر درست بگم . میگویند خود را بشناس و دشمن را هم. . بهر جهت مطالعه و باز مطالعه . در کشورداری بسیار با اهمیت و موثر است .. جوانان فرصت را غنیمت بشمارند . از تعارض آرا پر و پیمونه . حتما خود و کشور سود میبرند .
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 0
    سایه جنگ را حاج قاسم و سربازان گمنامش از سر این ملت دور کردند نه روحانی و دار و دسته معلوم الحال دولت بنفش
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 0
    ما خودمان به تنهایی هشت نفریم، گروه هفت چی چیه دیگه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس