کد خبر 1255489
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
دادوستد ۵۵۵میلیارد سهم در بورس طی ۸۷ روز معاملاتی

از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته بیش از ۵۵۵میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزشی بالغ بر ۴۲۸۰هزار میلیارد ریال طی ۸۷ روز معاملاتی در بورس دادوستد شده است.

به گزارش مشرق، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۵۵۵ میلیارد و ۶۵۸ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۴۲۸۰ هزار و ۹۹۷ میلیارد ریال در بیش از ۵۷ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۱۸۸ دفعه طی ۸۷ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

رشد ۸۹هزار واحدی شاخص بورس در هفته گذشته

این درحالی است که تعداد ۵۴میلیارد و ۶۴۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۹۸۰هزار و ۴۹۶میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۸۷روز با ۹۸هزار و ۳۵۴واحد رشد، معادل ۷.۵۲ درصد رشد کرد و در پایان هفته گذشته به رقم یک میلیون و ۴۰۶هزار و ۶۱واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۳۶هزار و ۵۳۶واحد کاهش، معادل ۸.۳۱درصد افت کرد و رقم ۴۰۳هزار و ۲۶۵واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۸۹هزار و ۶۲۸واحد افزایش در این مدت به رقم ۱۰۵۸هزار و ۷۲۷واحد و شاخص بازار دوم با ۱۳۹هزار و ۸۳۰واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۷۴۲هزار و ۵۷۸واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۹.۲۵درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۵.۳۷درصد افزایش همراه شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس