کد خبر 1252366
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
رشد ۵ هزار واحدی شاخص بورس در هفته ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۵هزار و ۲۱۰واحد افزایش، معادل ۰.۴۰درصد رشد کرد.

به گزارش مشرق، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۳روز معاملاتی تعداد ۱۸میلیارد و ۲۵۹میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۶۷هزار و ۳۴۰میلیارد ریال در بیش از ۲میلیون و ۸۷هزار و ۳۸۴دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۱۷.۸۵، ۴.۹۲ و ۷.۱۴ درصد کاهش را نسبت به هفته قبل‌تر(که ۳ روز معاملاتی داشت) تجربه کردند.

بیشتر بخوانید:

حذف رانت‌خواری با عرضه سیمان در بورس کالا

این درحالی است که تعداد ۲۵۳۴میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۳۵هزار و ۱۲۶میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۴۴.۲۹ و ۱۴.۴۱ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۸ مردادماه با ۵هزار و ۲۱۰واحد افزایش، معادل ۰.۴۰درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۳۱۶هزارو ۵۱۶واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۶ هزار و ۳۲۹واحد کاهش، معادل ۱.۵۷درصد افت کرد و رقم ۳۹۶هزار و ۷۴۵واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۸هزار و ۴۷۱واحد افزایش به رقم ۹۹۶هزار و ۴۰۷واحد و شاخص بازار دوم با ۳۵هزار و ۶۶۵واحد کاهش، به عدد ۲ میلیون و ۵۵۱هزار و ۹۸۱واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱.۸۹ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۱.۳۸درصد کاهش همراه شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس