محمود کریمی محرم امسال چهارپایه‌خوانی می‌کند

یکی از مسئولین اجتماع عزاداران عشیره عاشورا گفت: مراسم امسال هیأت متفاوت‌ از هرسال برگزار خواهد شد و برنامه کاملاً به صورت چهارپایه‌خوانی خواهد بود.

به گزارش مشرق، مراسم عزاداری دهه اول محرم امسال هیأت‌های رایةالعباس (ع) و هیأت عبدالله بن الحسن(ع) در پادگان ۰۶ ارتش هرشب دهه اول ماه محرم بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام حامد کاشانی و مرثیه‌خوانی محمود کریمی و حنیف طاهری برگزار خواهد شد. این مراسم با عنوان اجتماع عزاداران عشیره عاشورا برگزار می‌شود.

حسین پنجه‌شاهی از مسئولین این اجتماع در گفت‌وگویی اظهار داشت: مراسم امسال هیأت متفاوت‌ از هرسال برگزار خواهد شد و برنامه کاملاً به صورت چهارپایه‌خوانی خواهد بود.

وی افزود: برنامه امسال در میدان‌گاهی تعبیه شده در پادگان ۰۶ و در مساحتی ۵۰ هزار مترمربعی برگزار می‌شود که عزاداران با فاصله‌های اجتماعی توصیه شده حضور پیدا خواهند کرد و همچنین در کنار این فضا نیز دو مکان دیگر به صورت مجزا برای خواهران و برادران تعبیه شده است تا جمعیت بیشتر در این دو فضا مستقر شوند.

پنجه‌شاهی گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی در قالب موکب‌هایی در فضای بیرونی حسینیه تعبیه شده است تا محتواهایی متناسب نیز به عزاداران ارائه شود.

یکی از مسئولین اجتماع عزاداران عشیره عاشورا تصریح کرد: عنوان این «اجتماع و شعار در قبیله قبله، ما عشیره عاشوراییم» به این معناست که تمام عزاداران حسینی از یک خون هستند. عشیره به جمعی گفته می‌شود که با هم نسبت دارند و ما با این عنوان بنا داریم نشان دهیم که عزاداران حسینی یک‌رنگ و هم‌افزا هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس