کد خبر 1255178
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
کامرانی‌فر: VAR نکته کلیدی برای میزبانی نیست/ در مورد تبانی با هیچ کس شوخی نداریم

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: بحث داشتن VAR نکته کلیدی برای گرفتن میزبانی مسابقات نیست.

 به گزارش مشرق، حسن کامرانی فر در مورد آخرین وضعیت میزبانی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تمام تلاش فدراسیون و شخص عزیزی‌خادم این است که میزبانی در کشور خودمان باشد و کار گروهی برای این قضیه تشکیل شده است. مراحل زیادی را پیش رفتیم تا میزبانی را بگیریم. مسئولان فیفا در بخش مارکتینگ بازدید از امکانات ما داشتند و جلسه مهمی را هم با دبیرکل AFC خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه مشکل VAR به کجا رسید، گفت: VAR بخشی از این کارهای میزبانی است، اما نکته ‌کلیدی نیست، یکی از مهمترین موارد بحث پخش تلویزیونی است که قرار است در این مورد با صدا و سیما هم جلسه داشته باشیم. موضوع تجهیز ورزشگاه آزادی هم وجود دارد که باید با وزارت ورزش تعامل داشته باشیم و باید تاکید کنم که ما این روزها به سمت نهایی شدن میزبانی می‌رویم‌.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد بحث‌های انضباطی لیگ‌های پایین‌تر تاکید کرد: فدراسیون تمام تلاش خود را برای مبارزه با تبانی انجام می‌دهد. بحث تعلیق لیگ دو هم مستقیماً با دستور خود رئیس فدراسیون بود.

وی ادامه داد: اگر تبانی ثابت شود جریمه هایی که در نظر گرفته می‌شود، قطعاً بیشتر از تبانی خواهد بود.همه دیدند که با بحث تبانی شوخی نداریم و این خط قرمز فدراسیون است. در آینده هم خبرهای بیشتری در این مورد داده خواهد شد.

کامرانی‌فر در مورد اینکه آیا اسکوچیچ برنامه‌های تیم ملی را به شما داده است یا خیر عنوان کرد: تیم های ملی یکی از موارد مهم برای فدراسیون فوتبال بوده و عزم ما برای اجرای تمام برنامه های این تیم است. هفته قبل جلسه‌ای با کادر فنی داشتیم و اردوها و زمان ورود بازیکنان برنامه‌ریزی شد.

وی ادامه داد: بحث هواپیمای اختصاصی یک از موارد مهم است که خوشبختانه به نتیجه رسیدیم و در چند روز آینده از اسپانسر رونمایی می‌شود.

کامرانی فر  که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد عنوان کرد: درخواست داریم که دولت جدید به بحث تیم ملی ورود جدی داشته باشد و در کنار فدراسیون باشد و حمایت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس