کد خبر 1255177
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

فروشگاه اینترنتی و پت شاپ دست‌های مهربان، دریچه‌ ارتباطی به مجموعه ای بسیار گسترده‌ است که ارائه دهندگان خدمات سلامتی و بهداشتی را با عموم مردم و صاحبان حیوانات خانگی مرتبط می‌کند. این مجموعه، در طول سال‌های متمادی، برندهای مختلفی را در حوزه محصولات مصرفی، مکمل‌های غذایی و اکسسوری‌های مخصوص حیوانات خانگی راه اندازی کرده و هم اکنون در اقصی نقاط کشور، دارای نمایندگی‌های فعال است.

با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا محصولات و خدمات این مجموعه را معرفی کرده و به بررسی ویژگی‌های آنها بپردازیم.
 

تاریخچه
شرکت خدمات سلامت دست‌های مهربان، در سال 1397 تاسیس شد. از آن زمان تاکنون، سعی و اهتمام متخصصان و نیروهای پرتلاش این مجموعه بر آن بوده تا با اتکا بر دانش روز و بهره گیری از برترین ابزارهای جهانی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، نیازهای جامعه و مصرف کنندگان را به درستی شناسایی کرده و به بهترین نحو، به آنها پاسخ دهند.

به همین جهت نیز این مجموعه از زمان تاسیس، اهداف پنجگانه زیر را در دستور کار خود قرار داده است:

· ابداع و نوآوری در تولید و عرضه محصولات و نیازمندی‌های مصرف کنندگان

· پیشبرد اهداف و گسترش تیم‌های تحقیق و توسعه

· بهبود خدمات آنلاین و فروش اینترنتی

· توانمند سازی تولیدات داخلی و تلاش در جهت خودکفایی ملی

· تلاش برای تولید محصولات سالم‌تر و حفظ محیط زیست

همانطور که می‌دانید، تولید محصولات بهداشتی، اغلب با گسترش آلودگی محیط زیست همراه بوده و اثرات تخریبی بسیاری را به دنبال دارد. این در حالی است که شرکت دست‌های مهربان، تمامی خریداران و مصرف کنندگان را بخشی از مجموعه خود دانسته و همواره سعی دارد تا با تولید محصولات با کیفیت و سالم، به حفظ طبیعت و محیط زیست کمک کرده و رضایت مشتریان را جلب کند.

همچنین این مجموعه با تلاش در راستای احترام به تعهد، مشتری مداری و صداقت، تمام محصولات خود را با ضمانت و خدمات پشتیبانی پس از فروش خدمت شما عرضه می‌کند. از دیگر تلاش‌های این شرکت برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان می‌توان به پاسخگویی سریع، اجرای تعهدات با بالاترین کیفیت، کمترین هزینه و موعد مقرر اشاره کرد.

همه چیز درباره فروشگاه اینترنتی دست‌های مهربان

گواهینامه کیفیت و کسب و کار

شرکت دست‌های مهربان، در سال 1398 توانست تا گواهینامه ایزو 9001-2015 را در زمینه مدیریت کیفیت محصولات، از کمپانی انگلیسی QAL دریافت کند. در اختیار داشتن گواهی نماد اعتماد الکترونیکی (نماد اعتماد الکترونیکی خدمات سلامت دستهای مهربان) و گواهی عضویت انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی، از دیگر افتخارات این مجموعه است.

برندها

در حال حاضر، مجموعه دست‌های مهربان دارای دو برند بهداشتی آسوپد و آسوپت است.

برند آسوپد

برند آسوپد به تولید زیراندازهای بهداشتی بیمار و سالمند و انواع پد آموزش ادارار پرداخته و آنها را در سایزهای گوناگون عرضه می‌کند. زیراندازهای یکبار مصرف این مجموعه، محصولی با قدرت جذب بسیار بالا برای خشک و تمیز نگه داشتن سطوح بوده و شما را از حفظ پاکیزگی محیط و عدم انتقال رطوبت یا آلودگی مطمئن می‌سازد. این زیراندازها برای محافظت از سطوح مختلف مانند انواع مبلمان، صندلی ماشین، تخت و ... مناسب بوده و شما می‌توانید آنها را در پانسیون‌ها، مراکز نگهداری از حیوانات، منازل و حتی محل کار خود نیز به کار برید.

ساختار این پدها، شامل پنج لایه جاذب و رویه ضد حساسیت و آنتی باکتریال برای اطمینان از عدم نشتی و احساس آسایش و راحتی مصرف کنندگان یا حیوانات خانگی است. استفاده از این زیراندازهای بهداشتی برای سالمندان و بزرگسالان، خوابی آرام و راحت را به آنها هدیه داده و تخت خواب آنها را در برابر هر گونه لکه، بو یا رطوبت مصون می‌ دارد.

برند آسوپت

برند آسوپت نیز شامل انواع مکمل‌های غذایی، خمیر مالت گربه، غذای خشک جوندگان و اکسسوری حیوانات خانگی است.

زیراندازهای مخصوص حیوانات این مجموعه، به حیوان خانگی شما کمک می‌کنند تا به سادگی نحوه دستشویی کردن را یاد گرفته و در زمان نیاز از آن استفاده کنند. این محصولات، به سادگی برای حیوان قابل درک بوده و هیچگونه حساسیت یا احساس ناراحتی به او انتقال نمی‌دهند. همچنین لایه ضد بو و ضدباکتری موجود در این پدها، از پاکیزگی محیط و محافظت از کفپوش یا فرش محافظت کرده و برای آموزش و راحتی انواع توله سگ، گربه و حیوانات خانگی پیر یا بیمار، بسیار مناسب‌ است.

همه چیز درباره فروشگاه اینترنتی دست‌های مهربان

با اطمینان خرید کنید!

به طور کلی، محصولات و خدمات مجموعه دست‌های مهربان شامل انواع کالاها و تجهیزات پزشکی و دامپزشکی بوده و دارای مجوزهای لازم از مراجع آنهاست. بنابراین شما می‌توانید با آسودگی و اطمینان خاطر، وارد فروشگاه اینترنتی این مجموعه شوید و پس از بررسی و انتخاب محصولات مورد نظر خود، سفارش خرید آنها را در وب‌سایت دست‌های مهربان ثبت کنید.

پس از تکمیل فرآیند خرید و ثبت سفارش، محصولات مورد نظر شما نیز برایتان ارسال و در اسرع وقت، درب منزل به شما تحویل داده خواهند شد. لازم به ذکر است، ارسال تمامی سفارشات در شهر تهران به صورت رایگان و به دیگر استان‌ها با پست پیشتاز صورت می‌گیرد. بنابراین سفارشات شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهند رسید.

همچنین شما می‌توانید محصولات مختلف این شرکت را از نمایندگی‌ها و مراکز پخش معتبر پخش آسو در شهرهای مختلف نیز تهیه کنید. تمامی نمایندگی‌ها و پخش‌های فعال برند آسو، محصولات این مجموعه را با ضمانت اصالت و کیفیت در اختیار شما مصرف کنندگان و مشتریان محترم قرار داده و محصولات را به صورت مستقیم عرضه می‌کنند.

اگر شما نیز برای مراقبت از بیماران، سالمندان یا آموزش حیوانات خانگی خود به محصولات بهداشتی و اکسسوری‌های خاص آنها نیاز دارید، هر چه زودتر سفارش خرید اینترنتی محصولات بهداشتی خود را در وب‌سایت مجموعه دست‌های مهربان ثبت کنید تا علاوه بر خرید محصولات ایرانی مرغوب و باکیفیت، از تجربه خرید اینترنتی آسان و راحت نیز بهره‌مند شوید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس