آتش سوزی یک شهر کوهستانی کالیفرنیا را به خاکستر تبدیل کرد+فیلم

مقام‌های رسمی اعلام کردند، ادامه آتش سوزی گسترده در ایالت کالیفرنیا موجب شده است تا بخش عمده‌ای از شهر کوهستانی گرینویل به خاکستر تبدیل شود.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، آتش سوزی در ایالت کالیفرنیا واقع در غرب آمریکا منجر به خاکستر شدن بخش های گسترده ای از شهر کوهستانی گرینویل شده است.بر اساس این گزارش بخش های عظیمی از شهر گرینویل واقع در شمال ایالت کالیفرنیا روز چهارشنبه در آتش سوخته است. فیلم های منتشر شده نشان می دهد خانه ها، خودروها و ساختمان های تجاری این شهر دچار حریق شده و نابود شده آمد.

لانتری پلوماس با انتشار بیانیه هشدارآمیزی از کلیه شهروندان و ساکنان این منطقه خواسته است تا فورا از این شهر خارج شوند.

یک مقام رسمی نیز گفت: آتش سوزی در گرینویل هنوز ادامه دارد و هیچ براورد اولیه ای از خسارات این فاجعه در دست نیست.

گرمای شدید هوا در غرب آمریکا موجب وقوع آتش سوزی های گسترده ای شده است. کارشناسان معتقدند که تغییرات آب و هوایی عامل اصلی آتش سوزی های گسترده در مناطق جنگلی است.

کالیفرنیا در سال 2020 یکی از بدترین سال‌ های آتش‌ سوزی در تاریخ خود را تجربه کرد.بزارک آتش سوزی یک شهر کوهستانی کالیفرنیا را به خاکستر تبدیل کرد+فیلم تصویربزارک آتش سوزی یک شهر کوهستانی کالیفرنیا را به خاکستر تبدیل کرد+فیلم تصویر

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    2 0
    به نظرم آخر زمان شده است خیلی از کشورهای دنیا جنگلهاشون دچار آتش سوزی شده ترکیه - یونان - ایتالیا - ایران - و ایالت کالیفرنیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس