کد خبر 1255084
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
تداوم اختلال سایبری سایت‌های وزارت راه/ بلاتکلیفی متقاضیان مسکن مهر سراسر کشور

در حالی اواسط تیر امسال سایت‌ وزارت راه و شهرسازی و زیرمجموعه‌های این وزارتخانه دچار «اختلال سایبری» شد که با گذشت یکماه این اختلال همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، 19 تیر امسال رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اختلال سایبری در سایت این وزارتخانه، گفته بود: اختلال سایبری وزارت راه و شهرسازی در حال بررسی است.

قاسم بی‌نیاز افزود: به‌دنبال  اختلال سایبری در سیستم های کامپیوتری کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی، موضوع توسط کارشناسان فنی این وزارتخانه در حال بررسی است. پیش از ظهر امروز اختلال سایبری در سیستم های کامپیوتری کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی ظاهر شد که ‌به دنبال آن پورتال وزارتخانه و سایت های زیر پورتال آن از دسترس خارج شده است.

وی با بیان این‌که کارشناسان فنی در حال بررسی موضوع هستند، گفت: پس از در دسترس قرار گرفتن پورتال و سامانه های زیر مجموعه این پورتال، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

حدود یکماه از به اصلاح اختلال سایبری در سایت‌ وزارت راه و سایت زیرمجموعه‌های این وزارتخانه از جمله سامانه ملی املاک و اسکان، سامانه‌های طرح مسکن مهر و ... از دسترس خارج است. ضمن این‌که در سامانه tem.mrud.ir امکان ثبت‌نام برای وام ودیعه مسکن وجود ندارد.

در زمان حاضر سایت amlak.mrud.ir (سامانه ملی املاک و اسکان) پیام «سیستم در حال به‌روز رسانی است» مشاهده می شود. پیامی که به نظر می‌رسد فعلا تنها چیزی خواهد بود که مردم با مراجعه آن خواهند دید. از سوی دیگر به دلیل اختلال سایبری اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، کارگزاری مسکن مهر در سراسر کشور قادر به ارائه خدمات به متقاضیان این طرح نیستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    4 0
    به جای "مسکن مهر" باید اسمش را می گذاشتید : "مسکن کین "
  • متقاضی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    4 0
    سلام علیکم ، با اتمام دوره صدارت جناب آقای محمد اسلامی وزیر سابق محترم راه و شهرسازی ، انشاءالله تحولی در ساخت مسکن مهر صورت پذیرد .
  • هموطن IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    5 0
    با سلام و احترام ، حمله سایبری بود که درسایت ها و حبرگزاری معتبر مانند : مشرق نیوز ، شبکه خبر ، تابناک و .،. نیز خبرش درج شد .
  • کارشناس وزارت راه و شهرسازی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    4 0
    سلام علیکم ، این نیز یکی از هزاران سوءمدیریت جناب آقای محمد اسلامی وزیر سابق محترم راه و شهرسازی و مدیران اتوبوسی مازندرانی ایشان می باشد .
  • کارشناس IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    5 0
    با سلام و احترام ، همیشه پای آقای محمد اسلامی وزیرسایق محترم راه و شهرسازی در میان است .
  • کارمند IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    4 0
    سلام ، باز هم بی تدبیریهای مدیران وزارت راه و شهرسازی.
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    4 0
    سلام ، نا تفکیک مسکن و شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و ایجاد سازمان ملی مسکن و شهرسازی ، قسمت اعظم مشکلات بخش مسکن حل می شوند.
    • کارمند وزارت مسکن و شهرسازی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      4 0
      سلام ، احسنت .... بخش مسکن فقط و فقط در حد یک سازمان می باشد ، نه یک وزارتخانه طول و عریض ...
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      4 0
      سلام ، این ادغام از اول هم فاجعه ایی بیش نبود . باز وزارت ارتباطات با وزارت راه و ترابری ، سنخیت خیلی بیشتری داشت.
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    5 0
    سلام علیکم ، عملن بعد از این ادغام اشتباه ، همه حوزه های راه ، ترابری ، مسکن و شهرسازی به مشکل خورد . با تصویب طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی توسط مجلس انقلابی شورای اسلامی ، گامی بلند و مؤثر در رفع این معضلات آغاز گردیده است .
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    4 0
    سلام ، آقای محمد اسلامی وزیر سایق محترم راه و شهرسازی فقط انشاءالله شما و مدیران اتوبوسی شما ، زودتر بروین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس