کد خبر 1254977
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲

به گزارش مشرق کیانوش جهانپور در واکنش به توئیتی نوشت: این آقا دیوانه نیست! دروغ می گوید، چون مامور است که در پوشش پژوهشگر حقوق بشر! به زبان فارسی در راستای اهداف سرویس پشتیبان خود علیه دولت و مردم ایران فعالیت کند.

به خوبی می‌داند که اولا سهمیه کووکس ایران رایگان نیست! ثانیا ایران هرگز انصراف نداده بلکه خرید و پیش پرداخت هم کرده است.

ایران از خرید سهمیه واکسن کووکس خود انصراف نداده است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    10 2
    رسانه های معاند به شدت دارن مانور میدن که تمام دنیا ۱۰۰ درصد مردمش را واکسینه کرده ولی ایران به دلیل تلاش برای ساخت واکسن داخلی ۲ سال واکسیناسیون مردم را عقب انداخته در حالی که ایران صرفا واردات واکسن از آمریکا، انگلیس و فرانسه را ممنوع کرده بود.
  • NL ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    7 1
    اگر انصراف داده پس این همه سینوفارم از کجا داره میاد؟ الان بیشتر واکسن ها سینوفارم هستش.
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    9 2
    امام خامنه ای در نوزده دی پارسال فرمودند: « ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است. این را من به مسئولین هم گفته‌ام، الان هم به طور عمومی میگویم.» خوب چرا واکسن آسترازنکا که یک واکسن انگلیسی است را وارد کردند؟! جالب آن است که در خیلی موارد اسم آن را هم نمی برند و به جای آن واکسن کووکس می گویند؛ و یا توجیه می کنند که این واکسن را از کشور ژاپن یا کره جنوبی وارد می کنند؛ در صورتی که از هر جا وارد شود فرقی نمی کند و واکسن انگلیسی است. کسانی که این خلاف واضح را انجام دادند باید مورد بازخواست قرار گیرند.
    • محسن IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      0 0
      دوست عزیز، وقتی شما و بنده از این موضوع خبر داریم آیا می توان تصور کرد که رهبری در جریان نیستند؟ مسلماً نـه. پس احتمالاً قضیه از این قرار است که رهبری، با مشاهدۀ نیاز کشور به انواع واکسن، دستور اولیۀ خود را تعدیل کرده اند، هر چند این تعدیل بصورت رسمی اعلام نشده است. مطمئن باشید رهبری خیلی بیشتر از من و شما، هم حواسشان جمع است و هم به اجرای دستورهایشان حساسیت دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس