کد خبر 1254709
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴

به گزارش مشرق کانال تلگرامی تبیان نوشت: چه کسانی از بازگشایی مدارس سود می‌کنن؟

 وزارت آموزش و پرورش زیر فشار مدارس غیردولتی!

دانلود 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حمید زمانب IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 30
    ابن چرندیات چیه. همه والدین ومعلم ها دوست دارن مدرسه ها باز بشه منتهی در شرایط ایمن تر از الان. ربطی هم به انتفاعی و غیر انتفاعی نداره! آموزش مجازی مساوی بی سوادی
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      6 0
      وزیر به خواب رفته و یا خودشو به نفهمیدن زده امکانات و تعداد دانش اموزان و مکان های اموزشی ما شبیه به اون کشورهاست یا سیستم اموزشی ما این یکی دوسال اموزش مجازی این و ثابت کرد که کل سیستم اموزشی ما به درد بخور نبود که مجازی یا حضوری بودنش فرقی نکرد و البته خودش هم سود زیادی از حضوری بودن می بره
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      7 0
      وقتی نتیجه حضوری و مجازی یکی شده ، واضحه که حضوری فقط برای منفعت اقلت طراحی شده بود. خدا میدونه آزاد بزارن چند سال بعد چه نخبه هایی از تو اون هایی که مدرسه نرفتن در میاد که همه انگشت بده دهن بمونن. سیستم آموزشی استعداد کش.
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    8 0
    زیر فشار نیست مدارس غیر انتفاعی مال خودشون ضررو زیانشون جبران نمیشه
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    4 0
    نمیدونم برخی بعد از دلتا که متاسفانه منجر به اتفاقهای بد شده منتظر نوع جدیدی هستند که کودکان رو درگیر کنه؟؟؟ الان مرحومه خانم معصومیان ، آقای سرور رجایی و آقای محمدی که ورزشکار فوتسال بودن و متولد 50 و میشه گفت جوان بودن. یعنی برخلاف پیک قبل سن مبتلایان دیگه 60 و +70 نیست. در آمریکای واکسن زده هم الان وضع داره بدتر داره میشه. نمیدونم هدف مسئولین ما چیست؟؟؟؟؟؟؟ چرا باور نمی کنند این هم جنگ جهانی تحمیل شدست و هر جنگی مصیبت های اقتصادی و آموزشی و... و... داره. آیا تو جنگ جهانی هم همه عناد میکردن که ما میخوایم بریم مدرسه با وجود بمباران و اشغال دشمن؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟ چون دشمن ویروسه و نمی بینین ، جسور شدین؟؟؟؟ هر وقت 80 میلیون رو واکسن زدین بعد همه جا رو باز کنید. برنامه های کمک آموزشی رو زیاد کنید. جلسات پراکنده حضور برای بچه ها بگذارید. دانشجو هم که در اکثر رشته های تئوری واقعا نیازی به حضور نداره. استاد فقط جزوه معرفی میکنه. خخخخخخخخ.
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    3 0
    لعنت به این سیستم لیبرال و نظام آموزشی نابرابر ، حتی در کشورهای غربی نیز این همه مدارس غیردولتی و خصوصی وجود نداره و دولتها در رابطه با نظام آموزشی , وظیفه خود را به بخش خصوصی و یه عده کاسب واگذار نمی نمایند. نظامی که قانون اساسی کشور مبنی بر ایجاد شرایط تحصیل برابر تا پایان دوره متوسطه را برای عموم فراهم نمیکند .
  • عبدالله مومن IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    7 1
    این که وزارت آموزش و پرورش. روزی دوبار. اطلاعیه بازگشایی مدارس را می دهند که با این وضعیت کرونایی. امکان بازشدن آن نیست و به فرضی هم که با شود باز مردم. اجازه رفتن فرزندانشان را به آن نمی دهند. یا بر اثر نادانی و جهل است یا به علت آنست که چون بی کارند می خواهند نشان دهند که کاری برای خود تراشیده اند یا اینست که تحت فشار مدارس خصوصی اند و شیتیلی که در این رابطه مابین این طرف و آن طرف. خرج شده است.
  • علی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    2 0
    دقیقا همین است. مدارس غیردولتی به آموزش و پرورش فشارمی آورند نا یکماه اول حضوری باشه تا شهریه هاشون را بگیرند. بعدش هر کاری خواستند بکنند. برای خود من هم همین بود. دخترم را ثبت نام کردم، پولش را گرفتند، یکماه کج دار مریض کلاس دایر شد. بعدهم گفتند از طریق شاد و.... پول، پول، پول وپول..... جان مردم اهمیت ندارد، فقط پول مهم است.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    4 1
    ازاد باشد هر کس می خواهد بچه را به مدرسه بفرستد.
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    3 0
    آقای وزیر آموزش و پرورش مسئول جان کودکان نیست. آمریکا هم مجازی شده. آقای وزیر با چه وجدان انسانی خطر آشکار را برای اولاد مردم ترجیح میدهی؟
  • محمد IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 0
    وقتی نظام، عدالت آموزشی رو حذف میکنه و انواع واقسام مدارس راه میفته و چه تبعیضی؟ بیایید به اصل آرمانها برگردید. نظام ودولت هر چه قدر راسا در آموزش فرزندان ایران مستقیما وارد بشه وسرمایه گذاری کنه، سودش رو خودش وملت می برن. حذف کنید این چند دستگی و رانت وفساد رو. مدارس باز نشدن بچه ها دو سال بی سواد ماندن. حالا میخواین بگین باج آموزش وپرورش به این و اونه، باشه ولی داره مملکت به سوی بدبختی میره. کاش رای گیری از سایت شاد صورت بگیره.
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    2 4
    اگر کودک به مدرسه نرود چگونه وارد اجتماع شود؟ باید همه تلاش کنند تا شرایط برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها باز شوند در غیر این صورت کم کم فرزندانی خواهیم داشت که از حضور در جامعه گریزان خواهند بود.
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      1 0
      شما درست میگید، اما در شرایط جنگ و خطر دو راه دارید:تلفات جانی یا ضرر موقت آموزشی. تلفات جانی رو می پسندید؟؟؟؟؟ ؟؟؟ شرایط واکسیناسیون گمان نکنم ضرب الاجل برای تمام گروه ها زود فراهم بشه. اگر هم فراهم باشه، باز گروههایی مانع استقبال مردم از واکسیناسیون دارن میشن. تنها راه برخورد شدید با گروههای دروغپرداز و اجبار در اجرای پروتکل هاست.
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 2
    چه کسانی سود می کنند؟ دانش آموزا. من دانش آموز بودم و می دونم که کلاس های مجازی هیچ فایده ای نداره
  • علی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 1
    آیا بخاطر خشنودی مافیای مدارس غیردولتی و باصطلاح غیر انتفاعی باید سلامت خانواده‌ها را بخطر انداخت؟؟!!!!!
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    2 2
    این حرفها چیه انگار همه جا تهران یا چند شهر بزرگه؟ که پر از مدارس غیر انتفاعی باشه هزارتا شهرهای کوچیک و روستایی مدرسه دولتی است که بچه ها بیسواد موندن یا ترک تحصیل کردن بخاطر مجازی شدن باز کنید مدارس رو با رعایت پروتکل ها
  • سیف IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    2 1
    عمرا بذارم بچه‌هام که با هزار زحمت و به‌لطف خدا بزرگ شدن با این شرایط برن مدرسـه، حتی اگر خدایی نکرده این ویروس منحوس دو سه سال دیگه هم وجود داشته باشـه. اول سلامتی دوم سلامتی سوم سلامتی چهارم....، آخر درس و مدرسـه
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 2
    اگر مدرسه ها باز بشه که خیلی خوبه چون الان بسیاری از دانش آموزان بیکارن توی کوچه ها جمع می شن مزاحم عابرین می شن
  • Allo IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    2 0
    چرت ترین استدلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس