کد خبر 1254327
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
واکسن کرونا نمایه واکسن نمایه

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به معاونت بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دستورالعمل تزریق واکسن کرونا به بهبودیافتگان را ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، محمدمهدی گویا؛ رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به معاونت بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دستورالعمل تزریق واکسن کرونا به بهبودیافتگان را ابلاغ کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

معاونت‌های بهداشتی دانشگاه‌ها

با سلام و احترام

با توجه به استعلام معاونت‌های بهداشتی دانشگاه‌ها در خصوص تزریق واکسن کرونا پس از ابتلا به بیماری، مصوبات کمیته فنی کشوری واکسیناسیون کرونا به شرح ذیل به استحضار می‌رسد:

در مورد ابتلای قطعی به کووید۱۹ پس از دریافت دوز اول واکسن و در فاصله نوبت‌های اول و دوم، تزریق نوبت دوم حداقل یک ماه پس از بهبودی کامل انجام می‌شود.

در افراد بدون سابقه واکسیناسیون که سابقه ابتلای قطعی به کرونا را دارند، تجویز دو نوبت واکسن، حداقل یک ماه پس از بهبودی کامل انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    چ جوری وقتی دوز اول رو زده کرونا گرفته ۱ ماه بعد از ابتلا و بهبودی کامل دوز دوم باید زده بشه وقتی دوز اول رو زده مبتلا شده یعنی واکسن کشک و باید هر دو دوز دوباره تزریق بشه.‌‌.‌.؟؟؟؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس