سید حسن نصرالله شنبه سخنرانی می‌کند

دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن اشاره به اینکه این حزب آماده واردات سوخت از ایران است تأکید کرد که مقاومت درگیر توطئه‌های دشمنان نمی‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه الاخبار، حدود دو ماه قبل سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان آمادگی این حزب برای مشارکت در حل بحران سوخت کشورش را اعلام کرد. در حالی که شهروندان لبنانی در صف‌های طولانی پمپ‌بنزین از شمال به جنوب تحقیر می‌شدند سید حسن نصرالله در سخنرانی خود به پیشنهادات ایران و تمایل جمهوری اسلامی به فروش فرآورده‌های نفتی به لبنان با ارز ملی این کشور اشاره کرد.

دبیرکل حزب‌الله آن روز به لبنانیها قول داد که حزب‌الله مردم را رها نخواهد کرد و در صورتی که دولت ثابت باقی بماند این حزب اقدام به وارد کردن سوخت از ایران خواهد کرد.

بیشتربخوانید:

جنبش نُجَباء ششمین بازیگر معرکه جولان خواهد بود

از آن زمان برخی طرف‌های داخلی و خارجی از این اظهارات برای مورد هدف قرار دادن حزب‌الله سوءاستفاده و آن را متهم کردند که به وعده‌های خود عمل نکرده است و ایران قادر به تأمین نیازهای سوختی لبنان نیست اما شواهد نشان می‌دهد که این وعده سید نصرالله به‌زودی به واقعیت تبدیل می‌شود؛ جایی که او دیروز در نشست سالانه خود با مبلغان در آستانه آغاز ماه محرم تأکید کرد: شماری از برادران ما در حزب‌الله اکنون برای تکمیل بحث درباره واردات سوخت از ایران در این کشور هستند و به‌زودی چه از طریق زمینی و چه دریایی این سوخت را وارد می‌کنیم.

البته پرونده سوخت تنها پرونده‌ای نبود که سید حسن نصرالله روز گذشته وعده حل آن را داد، بلکه گفت که حل بحران دارو نیز از اولویت‌های حزب‌الله است و حزب‌الله داروهای ایرانی را به بازار لبنان وارد خواهد کرد.

سید حسن نصرالله در پاسخ به برخی کمپین‌های تحریک‌آمیز که از هفته‌ها قبل علیه داروهای ایرانی آغاز شده بود با کنایه اظهار داشت: کسانی که می‌گویند داروهای ایرانی «سم» است از آنها استفاده نکنند.

بیشتربخوانید:

برگزاری رزمایش ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حزب الله

سید حسن نصرالله همچنین در واکنش به حوادث اخیر لبنان در منطقه «خلده» در جنوب بیروت و تلاش برخی برای تحریک فتنه‌های فرقه‌ای در این کشور تأکید کرد: حزب‌الله هرگز وارد جنگ داخلی نمی‌شود و ما می‌دانیم که باید چه‌کار کنیم.

دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین درباره ۳ موضوعی که دشمنان در مقابله با حزب‌الله دنبال می‌کنند صحبت کرد که عبارتند از: تحریف تصویر حزب‌الله و ضربه زدن به الگوی آن، کشاندن حزب‌الله به جنگ داخلی و مورد سوم جنگ اقتصادی.

وی درباره توطئه دشمنان برای کشاندن حزب‌الله به جنگ داخلی ابراز کرد: این توطئه از زمان بازداشت «سعد حریری» نخست وزیر سابق لبنان (در عربستان) آغاز شده بود که هدف آن ایجاد جنگ داخلی در لبنان بود اما موضع نیروهای سیاسی کشور و از جمله حزب‌الله عربستان را شوکه و آن را وادار به تغییر مسیر کرد.

سید نصرالله درباره جنایت قتل «علی شبلی» عضو حزب‌الله که شنبه‌شب در یک مراسم عروسی مورد هدف قرار گرفت خاطرنشان کرد: ما هرگز کاری را که دشمن می‌خواهد انجام نمی‌دهیم و وارد شدن حزب‌الله به میدان به‌معنای تصمیم برای جنگ داخلی است و برخی تلاش دارند سلاح را در راستای درگیری با ما استفاده کنند.

وی همچنین آگاهی افکار عمومی طرفداران مقاومت در رابطه با حوادث اخیر را ستود.

دبیرکل حزب‌الله درباره جنگ اقتصادی دشمن علیه لبنان متذکر شد: این جنگ تصادفی نیست و ما باید صبور باشیم و در کار خود جدی عمل کنیم. تصمیم برای واردات سوخت از ایران گرفته شده است و سازوکار آن به وجود آمده است و همه آنها تصمیمات دشواری هستند که نیاز به زمان دارد. مشتقات نفتی از جمله نیازهای ضروری است که نمی‌توان از آنها صرف‌نظر کرد و به‌ویژه سوخت مازوت باید حتماً برای کشور تأمین شود.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان اخیراً در یک سخنرانی در رابطه با بحران‌های داخلی لبنان به‌ویژه بحران سوخت در این کشور بار دیگر با تکرار پیشنهاد خود برای تأمین سوخت از ایران و پرداخت با پول ملی لبنان گفت: اگر حکومت لبنان نمی‌تواند بنزین و گازوئیل را تأمین کند، سراغ ایران خواهیم رفت.

سید نصرالله تصریح کرد: «اگر کسی می‌تواند از روابط دوستانه خود استفاده کند و مشکل لبنان را حل کند، بفرماید و کمک کند.»

«امیل لحود» نماینده پیشین پارلمان لبنان نیز خطاب به مخالفان کمک‌های ایران گفت: یا این کمک‌ها را قبول کنید یا اینکه جایگزین پیدا کنید، ما با کمک‌های نفتی یا هر کمک دیگری از هر طرفی که باشد مخالفت نمی‌کنیم زیرا مرحله‌ای که به آن رسیدیم از بازی محوربندی‌ها و مواضع سیاسی گذشته است و اکنون منافع ملت مهم‌تر از همه چیز است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 60
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 29
  • s,vk IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    70 48
    انشالله که روابط اقتصادی بین دو کشور در زمان اقای رئیسی بشدت افزایش یابد
  • مهدی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    47 31
    انشاءالله صحیح و سالم به دستشون برسه!
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      16 19
      انشالله من لبنان را خیلی دوست داشت انشالله پیاده روی بیروت عاشق آب و هوای مدیترانه ای شم
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      20 12
      جالب است که دولت لبنان به دستور آمریکا و فرانسه اجازه دریافت کمک از ایران را ندارد و مانع رسیده هر نوع سوخت یا دارو از ایران به لبنان شده است و در اینجا هم غربزدگان بی شرف دقیقا به موازات اربابان آمریکایی خود می گویند نباید به لبنان کمکی برسد!!
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    51 31
    ان شاالله خودمان هم دوشادوش سربازان سید حسن نصرالله با صهیونیست ها میجنگیم. دارو و سوخت که با سر و جان برایتان میآوریم.
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    61 53
    حالا میشه فهمید چرا دارو کمیاب و گران شده
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      25 26
      دیگه اینقدر بدبین نباش
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      21 35
      حرامزاده اگر مفت هم بهشون از جیب پدر توی بدنژاد نمی‌خواهیم بدهیم کسانی که اصالت ایرانی ندارند از مفت گویی هاشون مشخصه
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      26 24
      کاملا ردپای نفوذی های کثیفی که ۸ سال معیشت مردم را محض رضای کدخدا گروگان گرفته اند در این قضیه کمبود دارو هم مشاهده می شود
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      16 19
      شقایق دهقان که نه جزو کادر درمان یا چیزی هست و ... که بخوایم توجیه کنیم تا حالا سه بار کرونا گرفته با افتخارم لایو میزاره از کمبود دارو صحبت میکنه بعد دنبال مقصر خارجی واسه کمبود دارو میگردی؟ این خانم خودش تا حالا دو بار بیشتر حق کسانیکه اولین باره مبتلا شدن رو خورده و معلوم نیست تو دوران نهفتگی چند نفرو مبتلا کرده و ... سومین باره کرونا گرفته بجای اینکه خجالت بکشه افتخار میکنه مشکل کمبود دارو از بی مسئولیتیه امثال این خانمه. من خودم دیروز یکی از بستگان جوونم بعلت ابتلا به کرونا فوت شد تو مراسم عروسی شرکت کرد اونجا مبتلا شد کل خانواده ش از هم پاشیده مادر مریضش هنوز نمیدونه بفهمه فوت شده سکته میکنه خواهرشم کرونا گرفته بستریه اون یکی برادرشم مبتلا شده مقصر کیه؟ کشورای دیگه؟
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      23 14
      هنوز که به لبنان نه سوخت رسیده و نه دارو.
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    51 41
    مفت باشه ...
    • یه آدم عادی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      23 22
      نشنیدی گفت با پول ملی؟؟؟
    • LB ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      3 5
      الاغ! می خریم. پول میدن. میفهمی؟
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    21 15
    ما خودمون دارو کمبود داریم. البته موافق فرستادن دارو به لبنان هستم اما به اون حامیان صدام حسین که پول ایران رو گرفتند و بشار اسد را از پشت خنجر زدند نباید دارو و پول و موشک و پهباد داد. همونهایی که قبلا در دمشق بودند و پولای بشار اسد را خوردند الان در دوحه هستند و با یوسف قرضاوی بر علیه ایران هستند در باطن. البته در ظاهر از ایران حمایت کوچکی هم میکنند تا پول قطع نشود.
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    12 20
    ما که سوختمونو نمیتونیم صادر کنیم باد کرده رو دستمون لااقل بدیم به لبنان تا هم به لبنانی های عزیز کمک کرده باشیم هم چشم اونایی که تحریممون کردنو در بیاریم.
  • داریوش IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    34 23
    درود... مال خودتان است ...قابل شما را ندارد... قیمت سوخت را می برند بالا مصرف میاد پایین ...ما بقیه آن هم صادر میشه لبنان ...و سوریه...و یمن
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      12 29
      بهتر از این است که صرف سفرهای شما به شمال شود.
    • RO ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      21 11
      سفر شمال چرا تورو میسوزونه. تورو سنه نه؟
    • به ۱۵:۲۸ IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      11 19
      دقیقا به همان صورت که کمک به لبنان شما را می سوزاند. بنزین هدر بدهید و کرونا پخش کنید و مشغول عیاشی و برهنگی در شمال شوید آن وقت بدتان می آید به لبنان بنزین برسد؟ شما انسان نیستید. از کفتار پست ترید.
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      5 6
      شمال میخواید برید پول بنزینش رو بدین. نه اینکه از جیب من به شما یارانه بنزین بدن برید حال کنید! بنزین صادر می کنیم پولش رو هم میگیریم. ارز وارد کشور میشه قیمت ارز کنترل بشه.
    • روزبه IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      5 6
      پدره دو چیز بسوزه، بی پولی و بی سوادی، بی پولی که نمیتونه سفر بره و چشم دیدنه خوشیه هموطنش رو نداره، و بی سوادی که نمیتونه درست رو از نادرست تشخیص بده...
    • به روزبه IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      3 4
      واقعا چشم دیدن این خوشی های خودخواهانه و نفرت انگیز شما را نداریم. شما سادیست تشریف دارید.
  • احمدخواجوند IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    38 17
    حاج حسن شما دارو واکسن بنزین فابل شمارا ندارد یک گونی بزرگ ورداربیا بانک مرکزی هرچه دلار دوست داشتی ببر باور کن کسی جرات دارد حرف بزنه
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      18 20
      هر حلالزاده ای می داند اگر همه این دلارها خرج سفرهای دوبی و آنتالیا و ولادلار از لامبورگینی تا آب معدنی بشود و صرف کسب و کار شرافتمندانه فرزندان کظلوم وزرا شود ایراد ندارد اما وای به وقتی که ذره ای کمک به مظلومی در عالم شود. حرامزادگان غیرتی می شوند.
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      15 20
      بدیم به حزب الله بهتر نیست تا بدیم به تو؟ خدا وکیلی حزب الله از خیلی از ایرانیها ایرانی تره اگه الان لبنان در بحرانه بخاطر ارتباط با ماست وظیفمونه بهشون کمک کنیم. بی پولی برو به امریکات بگو یا تحریما رو برداره یا پول بریزه به حسابت امریکا که خیلی دوستتون داره
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      12 19
      اینترنشنالی و منو و توئی . نامرد روزگار .. بدان آقا سیدحسن نصر الله عزیز ما جان هم بخواد در کنارش هستیم . خوشحالیم اینمقدار توانائی داریم . در روزگاری که نامردان عالم چشمشان به مشکلات لبنان بسته اند و باعث و بانی این کمبودها هستند . و قصد آزار مردم لبنان را دارند . به آرزوشان نخواهند رسید .
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      13 10
      شما که مخالفین به تاراج دادن پول مردم را حرمزاده می دانی معلوم میشه خودت جزو کدام دسته هستی ................
    • به ۱۴:۵۶ IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      12 16
      فحش را زمین بیندازی صاحبش بر می دارد! پس اسم کمک به مظلوم تاراج است و اسم واردات افسانه ای و سفرهای خارجی لابد رفاه است! نوکری آمریکا و خبث باطن کور و کرتان کرده.
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      6 19
      یک کوی گندیده لبانی های حزب الله به هزار ایرانی بی غیرت می ارزه
  • ابوالفضل IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    18 12
    تیران که میگه دارو تحریمه به ما نمیدن پس از کجا میخواد بیاره بده به تو
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      12 14
      لبنان کمبود همه نوع دارو داره سرماخوردگی،داروی بچه،قلب و هزار جور داروی دیگه برو یه گشتی بزن تو اینترنت وضعیت کرونا تو لبنان بحرانی نیست در کشور ما بحرانیه پس نیاز به داروی کرونای ما ندارن. کاش وقتی کاسه ی داغ تر از اش میشدی که تحریمت کردن واسه بمب نداشتت نه کمک به مظلوم
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    25 18
    خودمون نداریم چرا به شما باید بدهیم
  • ابوالفضل IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    22 12
    فقط مرد و مردونه پولش رو بده که یه چندتا اب شیرین کن برا خوزستان بخریم نفتشون رو میخوریم شرمندشون نشیم
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      9 22
      ارتش حرامزادگان باید بدانند تمام آن دلارها که صرف عشق و حال در آنتالیا و دوبی و پاتایا کردند و یا با آن آب معدنی و غذای سگ و پورشه وارد کردند را از حلقومشان بیرون خواهیم کشید و نه مشمل آب خوزستان را حل خواهیم کرد بلکه ریشه اسراییل عزیزشان را هم خواهیم خشکاند. به فضل الله
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    9 21
    بدید بره شرش کم
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      1 5
      مقایسه نکن . شر قادر به تشخیص و قضاوت خیر نیست و او را هم مثل خودش می پندارد .
  • US ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    27 15
    نه غزه نه لبنان جانم‌فدای ایران ما عرب نیستیم ما ایرانیم هستیم نزاد اریایی همیشه اعراب دشمن ایرانو‌ایرامی بودن و از پشت بما خنجر‌زدن
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      11 13
      عجالتا که هم دوبی و هم آنتالیا. سر ایران و دوستانش هم بگور. به همت همین شما آریایی های ضد عرب و ضد ترک، هم دبی به اوج رونق رسید و هم آنتالیا و هم دلارهای بی حسابی که به جیب عرب و ترک ریختید. درد شما با عرب فقط از اسلام است و بس. با عربهای جاهلی که مشکلی ندارید.
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      6 7
      شما که ایرانی هستین پس چرا نوکری غربیهای کثیف رو می کنید. ما که بنزین میدیم لبنان پولش رو میگیریم. شما که طرفدار اون شاه گدازاده دزد هستین که دست بوس و نوکر آمریکا بود دم از عزت ایرانی نزنید.
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    19 16
    نظرتون چیه اسم کشور "ایران" رو تغییر بدیم به "شیعه" ؟
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      8 16
      شیعه یعنی مخالف صهیونیزم جهانی . ریشه مخالفت صهیونیزم ( گوساله سامری پرستان) با علی . بر میگرده . به فتح خیبر توسط دستان توانمند مولی الموحدین علی ابن ابیطالب و در ادامه با سلاله پاک آنحضرت . با وجود ابوسفیان و فرزند او . که با وجود ثروت تاثیرات خود را گذاشتند و هنوز . ترس و مخالفت صهیونیزم و اسرائیل . با وجود شیعیان .
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      15 14
      اسم درستش این است :" شیعه خانه امام زمان و سرزمین سید خراسانی و محل سکونت منتظرات ظهور و مهدی آل محمد صلی الله علیه و آله". به کوری چشم شما ناصبی های خبیث
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      13 14
      محض اطلاع تون شما بزرگ ترین حامی گروه های ناصبی از جمله حماس هستید
    • به ۱۸:۱۰ SE ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      2 4
      حماس که ناصبی است هر چند به خاطر اتهام نوکری شیعه مورد لعن و نفرین وهابیون است! انصارالله که زیدی است و ضد ما است! حزب الله هم به جهنم که شیعه است نباید کمکش کنیم. اما اشکالی نداشت محمد رضا پهلوی به دستور آمریکا برود ظفار هف برابر خود عمانیها کشته بدهد! کلا وجود شما غربزده ها یعنی نوکری خالص برای اسراییل.
    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      3 3
      شما می گویید حماس ناصبی است. انصارالله ناصبی است و حزب الله هم ناصبی است. البته اربابان سعودی شما می گویند حماس رافضی است و حوثی ها رافضی هسند و حزب الله هم رافضی است! مهم این است که هیچ مسلمانی به هیچ جنبش ضد اسراییلی کمک نکند!
  • کارشناس IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    7 6
    پولشو بریزین به حساب من
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      1 0
      چشم اخوی
  • RO ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    8 11
    ایران از دو قطبی شدید رنج میبره و به زودی تجزیه میشه در هر مساله ای باهم دعوا داریم
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      6 11
      این خیلی خوب است. یعنی صف حق و باطل کاملا از هم جدا شده و ظهور نزدیک است.
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      3 6
      والله اینقدر شما با یقین خودتون رو حق می دونید ادم از حق می ترسه . یکی از خصوصیت حق اینه که هیچ وقت خودشو حق ندونه تمام بت پرستان با یقین می گفتند ما حق هستیم.
    • به ۱۹:۵۶ - IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      1 1
      اولا طبق همین حرف خودتان، خودتان را محکوم کردید. چون با یقین می گویید حق خود را حق نمی داند! پس حرف خودتان هم باطل است جون به آن یقین دارید! ثانیا پس تمام انبیا از نظر شما باطل بوده اند! اتفاقا درست بر عکس خدا می گوید بت پرستان هستند جز از ظن و گمان پیروی نمی کنند و یقین ندارند. ( وما لهم به من علم إن يتبعون إلا الظن وإن الظن لا يغني من الحق شيا. سوره نجم آیه 28) و بر عکس مومنان هستند که یقین دارند. الذین یؤمنون بما انزل إلیک و ما انزل من قبلک و بالأخرة هم یوقنون. سوره بقره آیه 4. ثالثا اصلا شک از جانب شیطان است و این حرفها شما همه تحت تاثیر القائات شکاکان و پلورالیستها است. کسی اگر شک کرد باید برود حق را پیدا کند و محکم بر آن پافشاری کند. نه اینکه خود را در شک بگذارد!!
  • محمد IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    7 3
    انشالله به زودی موارد حل می شود ؟!!!!
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    20 17
    دم سید حسن نصرالله گرم . برعندازا بسوزند
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    3 0
    امیل لحود قبلا رئیس جمهور بوده . از نمایندگیش خبر ندارم
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    2 9
    بفرمایید شماکه خون میدهیددربرابراسراییل اولین جنایتکاران جهانی وماسوخت ودارودربرابرارزخارجی.
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    11 6
    آقایون عزیزی توجه کنید این مرز بندی ها مال شما هست نه آدم عاقل من تازه منتظر بودم حتی شیعیان نیجریه هم همین رو بگن ما انساینم ایرانی بودن زمانی قشنگه که بتونیم از تمام مردم مظلوم جهان هر جا که باشن حمایت کنیم شیعیان لبنان واقعا در فقر هستن چون دولت اونجا بیشتر مسیحی و یکجوری رابطه با غرب رو دوست دارن و با شیعیان رابطه خوبی نداره برای همین فقط کافی هست این عزیزان رابطه با ما رو ول کنن همه این مشکلات برداشته می شه اون تصاویر زیبا هم که می بینید از لبنان مال قسمت شمالی اون هست که کلا بی دین یا مسیحی هستن قسمت جنوبی خیلی فرق داره در کل هرکی آزاده و انسان باشه با ما هم وطن هست این مرز بندی های مسخره رو بریزید دور به چشم هم نوع بالاتر هم دین اونا رو ببینید یک ملت هستیم به جبر روزگار به اسم مرز بندی های سیاسی مسخره ما که قبول نداریم یکجوری تحمیلی هست اونا به جرم شیعه مقاوم بنظرتون بجز ما کی کمکشون می کنه وقتی یک عالم رو صهیونیست برای از بین بردن شیعه بسیج کرده؟این مرام و معرفت یک شیعه ایرانی هست؟
  • علی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    17 9
    دارو و بنزین پیشکش.انشاا...لیاقت باشه سربازت میشیم برا نابودی اسرائیل و کفار.جانمون فدات سید حسن.
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    3 3
    آقا سید حسن عزیز دل...من نه به عنوان یک ایرانی بلکه به عنوان یک انسان از شما و ملت شریف لبنان به خاطر برخی اظهار نظرهای بی رحمانه و خالی از انسانیت برخی از مثلا هموطنانم عذر خواهی میکنم ....جدا کسی که حاضر باشه یک کودک به خاطر نبود داروی ساده ای مثل استامینوفن از بین برود اصلا داخل نوع بشر قرار نمیگیر چنین فرد بی رحمی با کدام پشتوانه میخواهد در این دنیا زندگی کند چطور میخواهد از خدا کمک بگیرو و به او تکیه کند ؟؟؟ برخی از صحبت های نسنجیده خود توبه کنند
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 0
    درود بر حزب الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس