کد خبر 1254190
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
المپیک ۲۰۲۰ توکیو| چرا بیشتر کشتی‌ها را رسول جزینی کُچ کرد؟

با وجود تقسیم اوزان در بین مربیان کشتی فرنگی، اما بیشتر مبارزه‌های تیم ملی را در المپیک ۲۰۲۰ توکیو رسول جزینی کُچ کرد.

به گزارش مشرق، در روز پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تیم ملی کشورمان یک فینالیست در وزن ۶۷ کیلوگرم دارد.

محمدرضا گرایی برای آنکه تیم ملی فرنگی ایران بدون طلا به ایران برنگردد، عصر امروز مقابل پرویز نسیبوف از اوکراین کشتی خواهد گرفت. این تیم روز گذشته نیز توسط محمد هادی ساروی به یک مدال برنز در وزن ۹۷ کیلوگرم رسید، ضمن اینکه محمدعلی گرایی و امین میرزازاده با دو عنوان پنجمی به کار خود در المپیک خاتمه دادند.

در حالی که در سال‌های گذشته هر کدام از کشتی‌گیران در اردوهای تیم ملی زیر نظر یک مربی کارشان را دنبال کرده است و هر مربی تمرینات و همچنین کُچ یک یا دو کشتی گیر ملی را در مسابقات برعهده داشتند، در المپیک بیشتر مبارزه‌ها را خصوصاً در روز سوم، رسول جزینی کُچ کرد.

او حتی روی صندلی کُچ محمدرضا گرایی کشتی‌گیر ۶۷ کیلو نشست، درحالی که معمولاً این مربی با کشتی‌گیران سنگین وزن کار کرده است و مربی سنگین وزن تیم ملی محسوب می‌شود.

ظاهرا این با تصمیم محمد بنا سرمربی تیم ملی بوده است، چرا که اعتقاد زیادی به رسول جزینی دارد. البته محمد بنا همواره در کنار تشک حضور داشته و نکات فنی لازم را به شاگردانش منتقل می‌کند.

جزینی که با صدای بلند کشتی‌گیران را کُچ می‌کند، یکی از مربیانی است که در بیشتر سال‌های مربیگری محمد بنا در تیم ملی، او نیز در کادر فنی حضور داشته است.

روز گذشته نیز در حالی که او کُچ محمدرضا گرایی را برعهده داشت، این کشتی‌گیر به فینال رقابت‌های المپیک رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 1
    کچ چی هست؟ اول لغات را درست بکار ببرید جناب رسانه فارسی زبان
  • تقی زاده IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    0 0
    واژه ی کچ هم به ادبیات فارسی تحمیل شد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس