کد خبر 1254181
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
ادامه دلاورمردی یزدانی در توکیو با صعود به نیمه‌نهایی

«حسن یزدانی» در دومین مبارزه خود در بازی‌های المپیک توکیو موفق شد حریف سوییسی را شکست دهد و به نیمه‌نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم راه یابد.

به گزارش مشرق، پیکارهای کشتی آزاد در بازی‌های المپیک توکیو از ۱۳ مرداد آغاز و تا ۱۶ مرداد ماه ادامه خواهد داشت. مبارزه‌های مقدماتی ۲ وزن ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم امروز (چهارشنبه) از ساعت ۶:۳۰ به وقت محلی آغاز شد. 

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست «جاورایل شاپیف» از ازبکستان را ۱۱ بر ۲ شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

قهرمان جهان و المپیک در مرحله بعد به مصاف استفان ریچموت دارنده مدال برنز جهان از سوئیس رفت که در کمتر از ۲ دقیقه او را ۱۲ بر یک شکست داد.

آرتور نایفونوف از روسیه (برنز قهرمانی جهان/ ۳ طلای قهرمانی اروپا/ برنز امیدهای جهان) در گروه یزدانی حضور دارد که در مبارزه نخست خود موفق شد بوریس ماکویف دارنده نقره جهان و برنز قهرمانی اروپا از اسلواکی را شکست دهد. نایفونوف در مرحله بعد باید با عثمان گوجن دارنده برنز امیدهای جهان از ترکیه مبارزه کند. برنده این دو آزادکار در نیمه نهایی حریف یزدانی خواهد بود.

دیوید تیلور آمریکایی قهرمان جهان و حریف اصلی یزدانی در آن سوی جدول کشتی می‌گیرد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد. او  در نخستین مبارزه خود موفق شد علی شعبان اف از بلاروس (دارنده ۴ مدال برنز قهرمانی جهان/ نقره بازیهای اروپایی/ ۲ برنز قهرمانی اروپا) را شکست داد و در مرحله بعد باید با مایلس ناظم آمینه از سن مارینو کشتی بگیرد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی دارنده نقره و برنز جهان و طلای قهرمانی اروپا از ترکیه رفت. اطری با ارایه کشتی با برنامه و بدون اشتباه و در حالی که کشتی بسیار حساس دنبال می‌شد حریف سرسخت خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

او دور بعد به مصاف بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیای از مغولستان خواهد رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    4 0
    ماشااااااالله پهلوان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس