کد خبر 1253670
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲
آژیر خطر

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هشدار شلیک راکتی در برخی از شهرک‌های صهیونیستی را به روز رسانی می‌کند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که مناطق هشدار راکتی در برخی شهرها را به روز رسانی می‌کند.

به گزارش تایمز اسرائیل، این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در پی درگیری اخیر این رژیم با گروه‌های مقاومت فلسطینی اتخاذ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اذعان رژیم صهیونیستی به شکست: مغلوب روایت فلسطینیان در جنگ اخیر شدیم

بر اساس این گزارش، شهرک صهیونیستی اشکلون که در جنوب سرزمین‌های اشغالی قرار دارد به دو بخش شمالی و جنوبی تبدیل می‌شود. طبق این تقسیم بندی، در صورت حمله راکتی، بخش شمالی و جنوبی به صورت جداگانه آژیر خطر به صدا در خواهد آمد.

دو شهر حیفا و بیت‌المقدس که پیشتر نیز به چند منطقه تقسیم شده بودند، در حال حاضر به ۵ منطقه هشدار جداگانه تبدیل می‌شوند.

در حال حاضر۱۱ منطقه در سرزمین‌های اشغالی قرار دارد که به چند منطقه برای آژیر خطر تبدیل شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اقدام را در پی درس‌هایی که در جنگ ۱۲ روزه با نوار غزه بدست آورده، اتخاذ کرده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۱۲ روزه اخیر نتوانست عملکرد قابل قبولی در مقابله با شلیک راکت‌ها و موشک‌های مقاومت نشان دهد.

رژیم صهیونیستی اخیرا طی ۱۲ روز جنگ علیه نوار غزه، ۲۵۵ فلسطینی از جمله ۶۶ کودک، ۳۹ زن و ۱۷ سالخورده را به شهادت رسانده و بیش از ۱۹۴۸ نفر را زخمی کرد.

این جنگ از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری‌، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی و موشکی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

با  اعلام آتش‌بس در حالی که تمامی رسانه‌های عبری‌زبان به شکست تل‌آویو در این ماجراجویی جدید علیه مقاومت فلسطین و هزینه‌های هنگفت رژیم صهیونیستی در این مدت اذعان کردند، مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس به خیابان‌ها آمدند و پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس