کد خبر 1253064
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
بلاروس

مقام‌های بلاروس به دستور رئیس‌جمهور این کشور تصمیم به بازگرداندن ورزشکار خود از توکیو پیش از رقابت در دوی ۲۰۰ متر زنان گرفتند.

به گزارش مشرق، کریستین تیمانوفسکا، دونده ماده ۲۰۰ متر زنان مجبور به ترک توکیو و بازگشت به بلاروس به درخواست رئیس‌جمهور این کشور شد.

این ورزشکار بلاروسی که برای او بلیت بازگشت به مینسک تهیه شده به اجبار به فرودگاه توکیو انتقال یافت.

کریستین تیمانوفسکا گفت: من از کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) درخواست کمک و مداخله دارم. من تحت فشار قرار دارم و می‌خواهند که به اجبار به بلاروس بازگردم. من از IOC می‌خواهم به من کمک کند.

پاول لاتوشکو، یک سیاستمدار بلاروسی نیز درباره بازگرداندن اجباری دونده المپیکی این کشور اظهار داشت: تیمانوفسکا انتقادهایی از تیم ملی بلاروس و به طور مستقیم از الکساندر لوکاشنکو (رئیس‌جمهور بلاروس) کرده بود. لوکاشنکو شخصا تصمیم گرفت تا این ورزشکار را از المپیک توکیو بیرون بکشاند.

کمیته بین‌المللی المپیک نیز اعلام کرد که موضوع اخراج اجباری دونده بلاروسی پیش از رقابت در المپیک توکیو را در دست بررسی دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    3 0
    دم پرزیدنت لوکاشنکو گررررم!!!!
  • Take kaBiRE 2⭐⭐ LU ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 0
    حداقل واسه ما ایرانیان مسئله عجیب و تازه ای نیست چون تو همه کارها ، تمامی زمینه ها تصمیم‌های حکومتی و دولتی را به وضوح مردم روشنفکر اما خموش ایران دیده اند و هنوز می‌بینند در طول تاریخ ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس