کد خبر 1252946
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

به گزارش مشرق کانال تلگرامی فاطمیون نوشت: کتاب «این پسر من است» شامل زندگی‌نامه مستند شهیدان رسول جعفری و مهدی جعفری نوشته ندا رسولی توسط انتشارات خط مقدم منتشر و راهی بازار نشر شد.

«این پسر من است» روایت حرکت همیشگی خانواده‌ای است که فداکارانه هجرت را به جان خریدند. حرکت از افغانستان به ایران، کوچیدن مدام در ایران و در نهایت هجرت به سوریه که به قراری همیشگی می‌انجامد. این کتاب پدری شهید را به تصویر می‌کشد که شهادت را به پسرش می‌آموزد و خود هم از پی او می‌رود؛ روایت رفتن و رسیدن رسول و پسرش مهدی.

در این‌کتاب علاوه بر زندگی رسول و مهدی جعفریان، به زندگی جنگ‌زده مردم سوریه نیز پرداخته شده است. مطالب کتاب نیز با روایت دانای کل ارائه می‌شوند و نتیجه مصاحبه‌هایی هستند که نویسنده کتاب آن‌ها را انجام داده و تدوین کرده است.

ماجرای پدر و پسر افغانستانی که از پی هم رفتند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ایرانی CA ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    1 4
    چقدر عشق افغانستان دارید خب برید افغانستان اونجا زندگی کنید اینجا ایرانه
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    2 1
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
  • اسد IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    ای ایرانی مقیم کانادا یا با پرچم کانادا اگر بدانی این اتباع کشور همسایه چه مشکلاتی را برای امنیت کشورت و خواهر مادر و ناموست ب جان خریدند و با خون خودشان اعم از پدر و پسر به وسط معرکه جنگ شتافتند هیچگاه این حرفهای بی ربط را نمی زدی . ما عشق مان ایران است نه کشور دیگر اما انصاف را باید رعایت کنیم تا در گوشه دنج و امن ایران یا کانادا وجدان درد نگیریم. ب شرط اینکه وجدانی اصلا داشته باشیم. برو خدا رو شکر کن و گرنه الان باید به داعش می گفتی آق دایی...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس