کد خبر 1252762
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
موثرترین بازیکن استقلال و نگرانی بزرگ/ مسئولان باشگاه چه می‌کنند؟

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال استقلال با حضور در ۲۸ بازی و تاثیرگذاری مستقیم روی ۱۴ گل، پرکارترین و تاثیرگذارترین بازیکن فصل آبی پوشان است. بازیکنی که احتمال جدایی‌اش از این تیم وجود دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در حالی فصل بیستم لیگ برتر را به پایان رساند که با ۵۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفت. آبی پوشان که فصلی پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند و سرانجام نیز با قرار گرفتن در رده سوم به کار خود پایان دادند، در ۳۰ بازی انجام داده خود در این فصل از ۲۹ بازیکن استفاده کردند.

در بین ۲۹ بازیکنی که با پیراهن استقلال در این فصل از رقابتهای لیگ برتر به میدان رفتند، مهدی قایدی با حضور در ۲۸ بازی و ۲۳۶۱ دقیقه حضور در میدان، پر کارترین بازیکن این فصل آبی‌ها بود. این بازیکن ملی پوش همچنین با ۷ گل، ۷ پاس گل و کسب ۲ پنالتی منجر به گل، تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در فاز تهاجمی بود و به تنهایی در ۱۶ گل این فصل آبی پوشان تأثیر مستقیم داشت.

بیشتر بخوانید:

بحران مالی، لیگ برتر را خالی می‌کند؟

قایدی در این فصل تنها در ۲ بازی اصلاً به میدان نرفت. او یک بار بازی نیم فصل دوم تیمش مقابل پیکان را از دست داد و بار دیگر در هفته بیست و نهم مقابل نساجی به میدان نرفت و به جز آن در هر ۲۸ بازی تیمش حضور داشت.

این مهاجم در ۲۶ بازی از ۲۸ بازی که به کار گرفته شد در ترکیب ثابت قرار گرفت و تنها در ۲ بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت. قایدی در ۵ بازی هم قبل از به صدا در آمدن سوت پایان تعویض شد و جای خود را به بازیکن دیگری داد و به جز آن در سایر دیدارها به طور کامل بازی کرد.

قایدی در حالی این عملکرد را از خود بر جای گذاشته است که صحبت‌هایی مبنی بر احتمال جدایی اش از استقلال و رفتن به خارج از کشور مطرح شده است اما هنوز پیشنهاد رسمی برای این بازیکن از سوی باشگاه استقلال تأیید نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس