بازگشایی دانشگاه‌ها فقط به شرط واکسیناسیون دانشجویان/ اولویت‌بندی واکسیناسیون دانشجویان اعلام شد - کراپ‌شده

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: اگر واکسیناسیون دانشجویان انجام نشود، حضور در دانشگاه امکان پذیر نخواهد بود زیرا مخاطراتی برای دانشجویان، استادان و کارشناسان دارد.

به گزارش مشرق، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره واکسیناسیون دانشجویان، اظهار کرد: جداولی را تهیه کردیم و اولویت بندی هایی پیش‌بینی شده است که بر این اساس، تمام دانشجویان دکترا و دانشجویان کارشناسی ارشد از ورودی ۹۸ به قبل در اولویت قرار می‌گیرند.

وی افزود: این تعداد حدود ۵۰۰ هزار نفر می‌شود و همان تعدادی است که با وزارت بهداشت هماهنگ شده بود تا در شهریور ماه واکسینه شوند.

خاکی‌ صدیق ادامه داد: اگر وضعیت تعداد واکسن در کشور بهتر شد، اولویت‌های بعدی تحت پوشش قرار می‌گیرند که به ترتیب دانشجویان کارشناسی ارشد سال‌های ۹۹ و حتی اگر امکانش باشد، سال ۱۴۰۰ است و بعد هم سراغ دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۶ به قبل می‌رویم.

معاون آموزشی وزیر علوم با بیان اینکه امیدواریم کار واکسیناسیون همه دانشجویان در آذرماه پایان یابد، گفت: امیدوارم تولید واکسن ملی زیاد شود و بتوانند خیلی زودتر از این انجام دهند ولی در هر صورت حضور در دانشگاه مشروط به این است که واکسیناسیون انجام شود.

وی تصریح کرد: اگر واکسیناسیون انجام نشود، حضور در دانشگاه امکان پذیر نخواهد بود زیرا مخاطراتی برای دانشجویان، استادان و کارشناسان دارد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    5 2
    کارشناسی ارشد از ورودی ۹۸ به قبل؟ حاجی اینا درسشون تموم شده ها یا فقط دفاع تز دارن!!! آمار اینا رو بین کدوم خودی ها میخواید تقسیم کنید؟
    • ناشناس IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      0 1
      اینها دانشجویانی هستند که واحد درسی ندارند که آنلاین پاس کنند ولی برای انجام پایان نامه مجبور هستند مرتب در دانشگاه باشند تا از امکاناتی مثل آزمایشگاه استفاده کنند
  • حسن IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    3 0
    خیلی جالبه،برای واکسن دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد هیچ برنامه ای نریختن با اینکه دو ترم اخر باید هرروز بیمارستان باشن ،بعد میخوان دانشجویان تحصیلات تکمیلی رو واکسینه کنن
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    2 0
    خدا شفاتون بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس