اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درباره ماجرای کسر از حقوق فرهنگیان - کراپ‌شده

مروری بر گزینه‌های روی میز رئیسی؛ نزدیکان به دولت روحانی و مدافعان وضع موجود، طراحان طرح‌های شتابزده آموزشی و نیروی‌های گمنام اما فعال در حوزه تعلیم و تربیت

به گزارش مشرق، با توجه به ایام پایانی دولت روحانی و روی کار آمدن دولت جدید گمانه‌زنی‌هایی درباره وزارت آموزش‌وپرورش مطرح شده و تاکنون نام‌های زیادی برای صدارت در این وزارتخانه بیان شده است. پیگیری‌ها حاکی از این است که گزینه‌های متعددی در دستور تیم ارزیاب این وزارت‌خانه قرار گرفته است. گزینه‌هایی چون محسن حاجی میرزایی وزیر فعلی آموزش‌وپرورش، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر اسبق آموزش‌وپرورش، احمد حیدری معاون سابق وزارت آموزش و پرورش و… در بین گزینه‌ها قرار گرفته‌اند.

اهمیت عرصه فرهنگ در کنار برخی بی‌توجهی‌ها به این عرصه مدیریتی کشور،  را بر آن داشت تا با بررسی مهمترین گزینه‌های پیشنهادی هریک از وزارتخانه‌های فرهنگی کشور، مقایسه‌ای در توانمندی‌ها و ویژگی‌های این افراد داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

مأموریت دولت و مجلس در تشکیل کابینه کارآمد و انقلابی

محسن حاجی میرزایی از یاران نزدیک روحانی و جهانگیری است که در سابقه او معاون مالی نهضت سوادآموزی به چشم می‌خورد و سال‌ها دبیر هیأت دولت بوده است و اکنون وزارت آموزش‌وپرورش را عهده‌دار می‌باشد. پدیده‌های مختلفی در این دوره مسئولیت گریبان این وزارتخانه را گرفته است که انتقادات تشکل‌های مختلف آموزش و پرورشی را در پی داشته است.

انتصاب برخی چهره‌های ناموفق مدیریتی با نگاه‌های غرب گرایانه در هیأت امنای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش‌وپرورش و به کارگیری چهره‌های مدافع سند ٢٠٣٠ به دبیری شورای‌عالی آموزش‌وپرورش یکی از موارد انتقادی به این دوره مدیریتی بود. برخی منتقدان مدیریتی حاجی میرزایی معتقدند، در این دوره زیرنظام‌ها مطابق اهداف سند تحول تنظیم نشده‌است و فرهنگیان در دوره وزارت ایشان رضایتی از عملکرد وی نداشته‌اند. با این وجود ایشان با کمک برخی گروه‌های سیاسی تلاش دارد وزارتش در دوران جدید تداوم یابد.

دکتر حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی می‌باشد که تجربه چند دوره نمایندگی مجلس و وزارت آموزش‌وپرورش دولت دهم را دارا می‌باشد. در زمان وزارت ایشان تلاش زیادی برای تصویب سند تحول آموزش و پرورش صورت گرفت. وی در حمایت از تنوع مدارس تلاش زیادی کرد ازجمله تکثیر مدارس تیز هوشان و مدارس نمونه دولتی. البته انتقاداتی به عملکرد ایشان نیز وارد شده‌است از جمله اجرای شتاب‌زده طرح ۶-۳-۳ که چالش‌های بسیاری را برای مدارس رغم زد که همچنان درگیر مسائل و چالش‌های آن هستند و همچنین واگذاری بیش‌از صد آموزشکده فنی‌حرفه‌ای با زمین و امکانات به وزارت علوم که پشتوانه هنرجویان هنرستانی بوده‌است و تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه که صدها ساعت برنامه‌ریزی تعلیم و تربیت مدارس در ماه را از بین برد.

احمد حیدری که فردی کمتر شناخته‌شده‌ای در میان فرهنگیان است، در دولت یازدهم به‌عنوان مشاور قائم‌مقام وزیر کشور دولت روحانی مشغول به کار بوده است. ایشان و سیدمحمد بطحائی در تیرماه نود و هشت به سمت معاونین دانشگاه آزاد منصوب شدند. ایشان که دارای مهندسی عمران می‌باشد، سابقه معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش‌وپرورش را در کارنامه خود دارد. علاوه‌بر فاصله هشت‌ساله ایشان از نظام تعلیم و تربیت و دارا بودن مسئولیت کلیدی در دولت روحانی، به‌نظر نمی‌رسد وزارت ایشان با اقبال فرهنگیان روبرو شود.

سید باقر پیش‌نمازی گزینه دیگری است که مطرح‌شده است؛ از مسئولیت‌های سابق او می‌توان به معاون پرورشی و تربیت بدنی وزیر آموزش‌وپرورش دولت نهم، مدیر شبکه قرآن و معارف صداوسیما، مدیرکل صداوسیمای استان فارس ' مدیرکل صداوسیمای خراسان‌رضوی و رئیس ستاد نماز جمعه تهران اشاره کرد. پیگیری تصویب قانون احیای معاونت پرورشی و تصویب آئین نامه اجرایی و اجرای قاطع آن و کیفیت بخشی به فعالیت‌های پرورشی و تربیت بدنی از اقدامات مؤثر وی بوده. او نگاهی تحول‌گرا به آموزش‌وپرورش دارد و با رویکرد خلاقانه‌ای که به مقولات فرهنگی و اجتماعی دارد قادر است ارتباط وسیع و پویایی با نیروهای جوان برقرار کند و زمینه ورود مدیران گام دوم انقلاب را به عرصه اداره وزارتخانه فراهم نماید.

سیدعلی یزدیخواه مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش شهر تهران و چهره شناخته‌شده تهران می‌باشد که در حال حاضر نماینده مجلس شورای اسلامی می‌باشد.

دکتر سید بابک هاشمی نکو از مدیران آموزش‌وپرورش شهر تهران و چهره‌ای شناخته‌شده در بین تشکل‌های انقلابی آموزش‌وپرورش است و مطالعه تطبیقی برای بررسی آموزش‌وپرورش کشورهای موفق داشته‌است

احمد قیومی دانش آموخته دکترای مدیریت رسانه، از مدیران سابق مناطق آموزش‌وپرورش شهر تهران و مشاور سابق مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بوده است. وی در دوره‌ای مدیرکل آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور بوده و از مدیران اجرایی قوی، تحول‌گرا و جوان‌گرا می‌باشد. از مهم‌ترین خصوصیت‌های قیومی، می‌توان به توان بالای مدیریتی، توانایی بسیج منابع و امکانات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در مسیر بهبود چالش‌های آموزش و پرورش و قدرت تعامل بالای وی اشاره کرد. قیومی که از فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی نیز هست، آشنایی خوبی با تحولات و فناوری‌های رسانه‌ای و مجازی روز دارد.

دکتر محمد طیب صحرایی از فعالان عرصه تعلیم‌وتربیت و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق شهر تهران می‌باشد. وی متولد کرمانشاه و دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) است. از سال ۱۳۸۶ عضو هیئت علمی این دانشگاه بوده و در عین حال مسئولیت‌های فرهنگی و دانشجویی مختلفی مانند مسئولیت دفتر اعزام مبلّغ، مدیرکل فرهنگی و قائم مقام معاونت دانشجویی دانشگاه را داشته است. از وی فعالیت‌های دیگری نیز در فضای غیردانشگاهی در قالب فعالیت‌های پژوهشی و اجرایی در حوزه تعلیم‌وتربیت در دو مؤسسه فرهنگی اندیشه روح الله و مطالعات راهبردی حکمت صادق (ع) نیز وجود دارد. وی طراح طرح کشوری ایماوا (الگوی یک مدرسه ایرانی و اسلامی)، از مدرسین طرح بینش مطهر و طراح و مجری طرح شهید بهنام محمدی از طرح‌های موفق حوزه تربیتی در مدارس کشور است.

به نظر می‌رسد وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم باید توانایی حل مجموعه‌ای از مسائل کلیدی را داشته باشد. بخشی از این مسائل، به چالش‌های مزمن نظام آموزش و پرورش همانند مسائل مالی و منابع انسانی برمی‌گردد. دومین دسته مسائل معطوف به اجرای پروژه‌های تحولی مبتنی بر سند تحول طی دوران چهارساله دولت است. دسته سوم از مجموعه مسائلی که باید توسط وزیر آینده آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد، به آینده نظام آموزش و پرورش مرتبط می‌شود. داشتن فهم آینده‌نگر و جوان‌گرایی به وزیر آینده کمک می‌کند توانایی ریل‌گذاری برای مواجهه با پارادایم‌ها و فناوری‌های جدید آموزشی را داشته باشد و بتواند با تربیت نسلی جدید از کارشناسان و مدیران، زمینه را برای تحول نظام آموزش و پرورش فراهم آورد.

افرادی که نام برده شدند از گزینه‌های اصلی و نام‌آور پیشنهادی صدارت وزارت مهم و زیر ساختی کشور بودند که در روزهای آینده دقیق‌تر مشخص خواهد شد کدامیک اعتماد حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور منتخب را برای این وزارتخانه جلب خواهند کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 66
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    23 15
    هر سه تا رو قبول ندارم. بیچاره بچه های ما!!؟
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      2 5
      با توجه به توضیحات مشرق سید باقر پیش‌نمازی گزینه مناسبی به نظر می رسد وفقه الله فی جمیع المراحل و أعانه علی التربیة و التعلیم بأعلاهما
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      2 0
      همه چیز در مورد کابینه رئیسی فقط احتمال است هنوز تا دقیقه 90 چیزی قطعی نیست و شاید اسامی دیگر مطرح شود
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    29 2
    فقط فردي باشد كه سلسله مراتب مختلف آموزش و پرورش را طي كرده باشد، لفظ دكتر ، عضو فلان مجمع و دانشگاه و مسووليت سياسي دردي را دوا نمي كند بايد از بدنه آ.پ باشد كه درد معلم و دانش آموز را بفهمد و براي هر دو مخاطب اين مجموعه زحمت بكشد و كار كند.
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    22 2
    کسی که یک ساعت کار آموزشی در کار خود نداشته باشد به درد لای جرز هم در آموزش و پرورش نمیخورد
    • حامد IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      3 0
      چی بگم!
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    12 13
    سلام تنها کسی که می‌تواند وزارت آموزش و پرورش را به خوبی اداره کند فقط و فقط دکتر حاجی بابایی هستند می‌تواند لوایح در خصوص آموزش و پرورش را به تصویب برسونه وتجربه بالایی هم در زمینه آموزش و پرورش داره
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    15 17
    فقط حاج بابایی
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      14 5
      با این اوضاع امیدی به دولت رئیسی هم نیست
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      2 1
      حاجی بابایی فقط حرف میزند ضربه او به نظام آموزشی تا سالها التیام نخواهد یافت
  • علی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    6 16
    بهترین وزیر فقط دکتر نجفی بود که خب حیف شد.
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      11 3
      همونی که زن دومش در حمام با هفت تیر کشت؟
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      6 0
      بدترين اقدامات متعلق به دوران نجفي بود ١معلق كردن چند نوبت از معلمان مراكز تربيت معلم و دانشسراها از سال ٧٠تا٧٥به بهانه كسري بودجه ٢تخته كردن در مراكز تربيت معلم كه بهترين راه گزينش معلم و از يادگاران شهيد رجايي بود و كمبود معلم نتيجه همين اقدام است ٣برقراري نظام جعلي سالي واحدي و ديپلم در سال ١١و پولي كردن پيش دانشگاهي كه لازمه شركت در كنكور بود ٤تاسيس و ايجاد مدارس پولي نمونه مردمي و پولي كردن مدارس دولتي به همين بهانه ٥بازگشايي مدارس در ١٥شهريور به تقليد از اروپا بدون در نظر گرفتن شرايط اب و هوايي مناطق و برقراري تعطيلات زمستاني همزمان با كريسمس كه خوشبختانه به تعويض دولت اين طرح فقط يك سال اجرا شد از رانت و سياسي بازي در ا پ كه نميتوان گذشت خلاصه كه كشتن ميترا استاد كوچكترين جنايت اين ادم بي لياقت غير متخصص بود كه توسط هاشمي رفسنجاني با مدرك رياضي محض بدون داشتن سابقه اموزشي به كار گمارده شده بود!!!!!
    • علی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      7 0
      آره چقدرهم اهل حقوق زنان بودباهفتیرکشی به زن بدبخت جوانش ورهاکردن زن وفاداراولش؟!!! د وجهان عاری ازد خانیات باقلیان کشی هاش!! طایفه اصلاح طلبهای غرب گدااخرحمایت اززنان وجوانانند!
  • فرهنگی مظلوم226 IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    11 6
    کسی بیاد که توی سیستم بزرگ شده نه یه مترسک خارج از سیستم !!!!!!
  • سید محسن ۱۹ ساله IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    8 1
    آموزش و پرورش اساس پیشرفت کشوره
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    10 3
    حاج بابايي خدمات خوبي به معلمان كرد طرح اموزش شنا براي دانش اموزان كلاس سوم كه دولت روحاني انرا ناديده گرفت و بيمه طلايي كه از ان فقط لاشه اي مانده از خدمات ايشان بود و البته تعطيلي پنج شنبه ها واقعا طرح خوبي بود
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    9 1
    متاسفانه هرکی میاد بجای اینکه به فکر معیشت معلمان و رشد علمی دانش آموزان باشه به فکر تحمیل تفکرات دولت و تحقیر معلمان و پر کردن جیب مدیران مدارس غیرانتفاعی خودشون هست و بس!!!!!
  • فاطمه IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    4 1
    هرکی میخواد باشه ولی درد معلمل رو رک کنه و برای رفع اونا تلاش کنه
  • ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    5 5
    از خروجی های آموزش و پروش معلوم است که رتبه ما در دنیا کجاست و رتبه سایر کشور کجا ؟ هر سال آمار بد وبدتر می شود
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    3 0
    کسی باید بیاد که خودش معلم بوده چون حتی کسی که پست اداره ای داشته تو آموزش و پرورش از اول بدرد نمیخوره چون مشکلات را لمس نکرده خصوصا مشکلات معلمانی که تو کپر درس دادن به نظرم باید وزیر از مناطق محروم انتخاب بشه چون درد و مشکلات را کاملا حس کرده
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 11
    حاجی میرزایی بهترین وزیر آموزش وپرورش بعد انقلاب بوده طرحهای خوبی مانند رتبه بندی معلمان، افزایش حقوق معلمان و.... را بخوبی اجرا کرد اما حاج بابایی طرحهای مانند آموزش شنا کلاس سوم ابتدایی آموزش طناب چهارم و... را فقط بمدت یکسال اجرا کرد و سال بعد اعلام کرد پول بدهید تا طرحها اجرا شود
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      7 0
      عزیزم طرح اموزش شنا سال ٩٠ و ٩١ اجرا شد و سال ٩٢ دولت روحانی انرا اجرا نکرد بهتر است برای تقویت حافظه تان فکری کنید
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      2 0
      سلام مشخص است که جنابعالی شتابزده قضاوت می کنی و اصلا رتبه بندی را نمی شناسی که از آقای وزیر فعلی دفاع می کنی دولت روحانی تحت هیچ شرایطی قابل دفاع نیست و دعا کنید این چند روز بشه چند ساعت تا بره دنبال کارش
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      3 0
      شمامثل اينكه نميدوني كه طرح اموزش شنا و طناب زني در دوره ايتدايي از ايده هاي دكتر حاج بابايي است كه متاسفانه دولت روحاني با قانون شكني و بدون توضيح انرا از سال ٩٢اجرا نكرد و در واقع ترك فعل انجام شده
  • ایرانی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    6 3
    فقط حاجی بابایی
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 0
    مدیران فعلی که در دولت یازدهم و دوازدهم بودند همگی تا رده ادارات جزء باید بروندمنزل چون هرچه در چنته داشتند رو کردند و مردم رو بدبخت کردند.... فقط گزینه های مطمئن و انقلابی
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 1
    برخی معلمان بی خاصیتهم باید اخراج شوند
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    5 3
    فقط دکتر حمید رضاحاج بابایی
  • معلم ناامید IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    1 0
    انشاا...یک معلم متخصص کاربلد و دلسوز معلم و مدرسه دولتی رای بیاره چند هفته فقط حرف رتبه بندی و ۵۰درصد و آخرش هم هیچ حالا فقط مونده بازگشایی حصوری مدارس!!!
  • ناشناس IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    7 2
    اگه حاجی میرزایی معرفی بشه معنیش اینه که رئیسی نمی خواد مشکلات معلمها تمام بشه و دقیقا یه تو دهنی به معلمهاست که هم بهش رای دادند و هم انتظار حل مشکلات دارند .
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      1 1
      حاجی باباییی درسته نه میرزایی
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    1 0
    وی طراح طرح فلان، عزیزم میخوای وزیر انتخاب کنی ها...! جهت تذکر عرض میکنم.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    وزیر اموزش وپروش باید مراحل را در اموژش وپرورش طی کرده باشد نه از بیرون بیاید
  • US ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    معاون پرورشی، وزیر آموزش و پرورش! بیخیال ما رو فیلم کردی؟ از آ.پ هیچ برآوردی ندارین.
  • میلاد IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    بهترین وزیر اموزش پرورش دکتر علی زادحسین است. کسی که 30 سال در بدنه نظام اموزش و پرورش بوده و شناخت کامل به حل مشکلات معلمان و محصل داره کسی که ادبیات کامل و سلسله مراتب را رعایت کرده
  • مهدي 20 ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    با سلام بهتره در مورد دكتر قيومي دوستان تحقيق كامل بكنن ببينند چه نيروي توانمند و اثر گذاري ميباشد.ار اثار و عملكرد ايشان در مسند هايي كه به ايشان سپرده اند ميتوان به توانايي ايشان پي برد.با ارزوي يك انتخاب درست توسط تيم اقاي رييسي براي وزارت اموزش و پرورش.يا علي
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    1 0
    قحط والرجال هست دیگه نداریم فقط بین همین ها دور می زنیم نیروی جوان انقلابی نداریم ؟
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 1
    هیچ کدام تاکید می کنم هیچ کدام از وزرای دولت روحانی شایستگی حضور در دولت رییسی ندارند
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 1
    حاجی بابایی خوبه
  • داود IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    لطفا از کارمندان صداوسیمای مراکز فارس و خراسان رضوی سوال کنید آیا آقای .... صلاحیت این منصب را دارند؟
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    برای چی اینها،؟؟؟خب کسانی که پیشنهادی هستند،به نفعشونه،ما مدیرانی را دیدیم چه زدوبندهایی داشتند در دوره احمدی نژاد که حاجی بابایی را معرفی میکنند،بخدا هیچ کس برای ملت دل نمیسوزونه فقط برای پرکردن جیبشون تلاش میکنن
  • دبیر IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    1 1
    سلام. فقط دکتر حمیدرضا حاجی بابایی
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    امیدوارم خارج از بدنه آموزش و پرورش باشد تا مثل مدیران قبلی ندید بدید نباشد و متوجه عمق فاجعه در زندگی فرهنگیان و درآمد افتضاح این قشر مستضعف بشود.
  • سعید IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    1 0
    الحمدالله هیچکدام سابقه معلمی ندارند.
  • دهقان IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 0
    سلام هیچ کدوم بدرد وزارت آموزش و پرورش نمیخوره!!!!!!بخصوص حاجی میرزایی که وزارت آموزش و پرورش را تو این چند سال به ورطه نابودی و قهقرا کشونده است.!!!!!!! کسی باید وزیر آموزش و پرورش بشه که حداقل ۱۵ سال شغل معلمی داشته باشد و در مناطق محروم کشور به دانش آموزان این مرز و بوم خدمت و تدریس کرده باشداونم با سند و مدرک که همان فیش حقوقی و حکم کارگزینی از طرف این وزارت هست. 《والسلام علیکم و رحمه الله و برکات》
  • فاطمه آرش IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    3 2
    فقط دکتر حاجی بابایی
  • رقیه IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    1 0
    وزیرفعلی آموزش و پرورش قطعا ضعیفترین ترین فرد در دولت فعلی میباشند؛ آدم تعحب میکنه که کدام ناقص عقلی، وی را وزیر کرده است، پسته بی مغز چون لب وا کند رسوا شود.
  • FR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    دوستان ریس جمهور روز ۱۴ اسامی وزرای پیشنهادی و مدیر و مسئولان مابقی بنیادها رو معرفی میکنند ؟؟ پیشنهاد میکنم مشرق به اطلاعات کامل درباره هر یک از وزرا بعد معرفی بزاره
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    فقط حاجی بابایی
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    طریقه هیات علمی شدن حاجی بابایی را تحقیق کنید.
  • دکتر افسانه یوسفی RU ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آدم دلسوز بیارین
  • جیم IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    حاجی بابایی یا حاجی میرزایی فراموش نکنید آموز‌ش و پرورش امروز به ناجی بیشتر نیاز داره تا به حاجی.
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    1 0
    یعنی اگر این گمانه زنی ها صحت داشته باشد سیکل بسته و گندیده و زنگ زده و سنگواره ای باید ادامه داشته باشه.
  • آرش IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    در بین گزینه های بالا حاجی بابایی بهتر از بقیه است و کارنامه قابل قبولی دارد مخصوصا با تعطیلی پنجشنبه ها سال ها حق کشی معلمان در آموزش ابتدایی را بهبود داد و بیمه طلایی که واقعاً عالی بود. اما اگر نیروی جوان از بدنه خود آموزش و پرورش کسی انتخاب شود بهتر است . حاجی میرزایی وزیر روحانی که یه سور به نجفی در بی کفایتی زده .
  • محمد IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 0
    در طول این سال ها مشخص شده که وزیر کاره ای نیست و اون قدرت سایر وزرا رو نداره و گوش به فرمان رییس جمهوره و ملزم به اجرای فرامین و دستورات هست
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    1 0
    با احترام به همه نظرات به نظر بنده آموزش و پرورش به دلایل مختلف از درون خودش قابل اصلاح نیست ... یک عامل تغییر لازم دارد که نوآور شجاع و جهادگر باشد و از بیرون هم حمایت شود تا بتواند کاری کند3543
  • سروش IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 0
    دولت آینده نیاز به خانه تکانی اساسی دارد، ذکر نام حاجی میرزایی (وزیر فعلی) به عنوان گزینه وزارت آموزش و پرورش در دولت جدید، علاوه بر اینکه عجیب است، به معنای در جا زدن و تمایل به ادامه اجرای سند مخرب ۲۰۳۰ و تداوم سیاست هاي غلط دولت قبل می باشد‌.
  • احمد IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    پیشنهاد می کنم وزیر از عزیزان آموزش و پرورش انتخاب شود! همیشه در حرف از آموزش و پرورش تعریف و تمجید می شود اما در انتخاب وزیر به سراغ غیر می روند!! اینهمه افراد کاردان، با سواد و فر هنگی در آموزش و پرورش وجود دارد، یکی از آنها شایستگی وزارت ندارد؟
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    وزارت آموزش و پرورش تقریبا ۱ میلیون نفر هست یعنی از این همه آدم کسی نیست که از بیرون این خانواده آدم میارن برای وزارت اگه از بیرون بیاد نه فقط مشکلات کم بلکه بیشتر خواهد شد چون اکثرا بی عرضه و بی اطلاع هستند و مترسکی بیش نیستن
  • alaviroya IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شما رو به خدا حاجی میرزایی رو بی خیال شید آقای رئیسی
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    خواهش میکنم این حاجی بابایی رو بازیش ندید-التماس میکنم
  • محسن محمودی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام فقط حمیدرضاحاجی بابایی
  • محمد IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 0
    در طول این سال ها مشخص شده که وزیر آموزش و پرورش قدرت سایر وزرا رو نداره
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 0
    پول از مردم بگیر و به معلم حقوق کم بده
  • امید IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    با سلام واحترام ان شالله دکتر عباس عباس پور بشن هم سابقه معاون وزیر اموزش پرورش در دورهای قبل دارن و هم در دوران معاونت خود در دانشگاه علامه برای رفاه کارمندان کارهای بزرگی انجام دادن در دوران حضورشان در آموزش پرورش اکثر کارمندان از ایشان راضی بودن. ایشون جانباز 40 درصد هستن که همیشه مخفی میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس