کد خبر 1252313
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
چرا قیمت خودروهای تاکسی افزایش یافته است؟

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد افزایش قیمت وام خودرو تاکسی توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  با اشاره به بالا رفتن قیمت خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: در قیمت گذاری خودروها ما نقشی نداریم و ما تلاش می‌کنیم قیمت بالا نرود، اما علی رغم اعتراضات شهرداری تهران مبنی بر اینکه رانندگان تاکسی توان پرداخت برای خرید خودرو ندارند، اما خودروسازان معتقد هستند که قیمت قطعات بیشتر از قیمت فعلی تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۳۰ هزار تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اضافه می‌شود

وی افزود: از سوی دیگر شهرداری تهران در جریان مشکلات اقتصادی رانندگان تاکسی است و سعی دارد وام نوسازی خودرو را افزایش دهد، اما خودروسازان نیز در حال افزایش قیمت خودرو هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: دولت باید همکاری داشته باشد و در تلاش هستیم با دولت جدید در صورت مستقر شدند دولت جدید مشکلات نوسازی حمل و نقل را با آن‌ها مطرح خواهیم کرد.

وی گفت: امیدورایم دولت آینده در زمینه نوسازی حمل و نقل با شهرداری تهران همکاری بیشتری داشته باشد تا بتوانیم مشکل نوسازی ناوگان حمل و نقل شهر تهران را حل کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رامین IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    3 0
    دروغ نگین تو ایران قیمت هیج چی افزایش پیدا نمیکنه همه چی گل و بلبل هستش حتی دیروز رفتم مرغ بگیرم مغازه دار گفت پول نمیخاد بیا اینم پول تو جیبیت حتی قیمت نون هم کمتر شده و همزمان اندازه اش هم بزرگتر شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس