کد خبر 1252269
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۷
نکونام: بعید است که در فولاد بمانم

سرمربی تیم فوتبال فولاد می‌گوید بعید است فصل آینده روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد.

به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری بعد از تساوی صفر بر صفر تیمش برابر پدیده اظهار کرد: می‌دانستیم که نیاز به سه امتیاز بازی داریم و باید بازی را ببریم. بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت گلزنی داشتیم اما استفاده نکردیم. روی یک اشتباه نزدیک بود گل بخوریم. در نیمه دوم کلی تعویض انجام دادیم و ریسک کردیم اما پدیده آمده بود تا بازی را بخواباند و ببندد و این کار را انجام داد. بازی در نیمه دوم بیشتر روی زمین بود و وقت زیادی تلف شد و در نهایت نتوانستیم گل بزنیم. باید دقت می‌کردیم. وقتی تیم تحت فشار است و از بیرون هم نتایج را به بازیکنان اطلاع می‌دادند این فشار بیشتر می‌شد. در دقایق پایانی بازی توپ در دو قدمی دروازه به بازیکن ما رسید اما آنقدر استرس داشت موقعیت از دست رفت.

او ادامه داد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. یک لیگ پرفشار را پشت سر گذاشتند. با توجه به اینکه نمی‌توانستیم در نیم‌فصل بازیکن جذب کنیم تیم ما خیلی خسته شد. بعد از استراحتی که داشتیم عملکردمان روبه‌رشد بود. یک بازی را برابر مس به خاطر کرونا و مصدومیت بازیکنان از دست دادیم. در بقیه بازی‌ها و حتی در جام حذفی عملکرد خوبی داشتیم. لیگ برای ما تمام شد. نشد که سهمیه بگیریم. تا روز آخر جز مدعیان بودیم و درنهایت نتوانستیم به جایگاه چهارم برسیم و تمام تمرکزمان روی جام حذفی است. ان‌شاءالله در این دو بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او درباره وضعیت خودش برای فصل آینده هم توضیح داد: در این مورد قبلا صحبت کرده‌ام. مدیران فولاد لطف داشتند و از من برنامه خواستند. جلسه خوبی این هفته داشتیم. من تمام تلاشم را می‌کنم بازی با ملوان را پشت سر بگذاریم. نیاز به تمرکز بالا داریم. بعید می‌دانم که اینجا ادامه بدهم. در این دو فصل کاری را که باید برای فولاد انجام می‌دادم، اجام دادم. به نظر تمام کارشناسان توانستیم دو سال یک تیم باشخصیت در لیگ داشته باشیم. سخت‌کوش و جنگنده بودیم. سال قبل توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم. امسال هم تا روز آخر مدعی بودیم. در آینده در مورد عملکرد من می‌شود صحبت کرد. با کمال احترام به باشگاه فولاد، بعید می‌دانم کارم اینجا ادامه داشته باشد. خیلی از مربیان باید آرزوی‌شان باشد در این باشگاه کار کنند. من واقعا از این بابت خوشحالم که سه سال پرافتخار را در این باشگاه داشتم. تمام تلاشم را برای موفقیت فولاد کردم. فکر می‌کنم عملکردم خوب و قابل دفاع بود. امیدوارم باشگاه فولاد در بهترین سطح فوتبال حضور داشته باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس