کد خبر 1252113
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
پیشنهاد هواوی برای کاربران گوشی‌های قدیمی

شرکت چینی هواوی در پیشنهادی جالب به‌کاربران وعده داده است که به زودی گزینه ارتقاء حافظه را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر ارائه می‌دهد.

به گزارش مشرق، شرکت چینی هواوی در پیشنهادی جالب به‌کاربران وعده داده است که به زودی گزینه ارتقاء حافظه را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر ارائه می‌دهد.

هواوی روز گذشته رویدادی را برگزار کرد و در حالی که سری P۵۰ ستاره نمایش بود، این شرکت اعلام کرد که برنامه ارتقاء دستگاه‌های قدیمی نیز در حال راه اندازی است.

پیشنهاد هواوی برای کاربران گوشی‌های قدیمی

کاربران با تلفن‌های Mate، P، nova و Enjoy قادر خواهند بود حافظه داخلی گوشی‌های خود را با هزینه اندکی CNY۳۶۹ (یعنی حدود ۵۷ دلار) ارتقا دهند تا جایی برای سیستم عامل هارمونی بدون از دست دادن فایل‌های با ارزش داشته باشند.

سری اول میت ۹، میت ۱۰، میت ۲۰، میت ۳۰، P۱۰، P۲۰ و P۳۰ هستند، به جز نسخه‌های لایت، که واجد شرایط نیستند. تلفن‌ها دارای فضای ذخیره سازی بیشتری می‌شوند، به این معنی که تلفن‌های ۶۴ گیگابایتی به ۱۲۸ گیگابایت ارتقا می‌یابند و گوشی‌های ۱۲۸ گیگابایتی به ۲۵۶ گیگابایت و دستگاه‌هایی با ۲۵۶ گیگابایت ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت می‌کنند.

تلفن‌های هواوی از نوا ۲s، اعلام شده در دسامبر ۲۰۱۷، تا نوا ۷ SE ۵G Youth، در اواخر امسال واجد شرایط دریافت نسخه جدید هستند. منابع چینی ادعا می‌کنند که اکثر پرچمداران آنر در چند سال گذشته نیز واجد شرایط ارتقا هستند، اما هواوی هنوز هیچ اطلاعات رسمی در این مورد اعلام نکرده است.

ارتقاء فضای ذخیره سازی کار پیچیده‌ای به نظر می‌رسد، اما این کار، همچنین راهی عالی برای افزایش عمر گوشی‌های هوشمند مردم است و برای هواوی این گزینه را فراهم می‌کند. این برنامه در حال حاضر فقط در چین موجود است، اما در صورت موفقیت آمیز بودن ممکن است به بازارهای خارج از کشور نیز گسترش یابد.

منبع:انتخاب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    گرونه که !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس