خط لوله

شرکت اتریشی اوام‌وی، یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ خط‌لوله نورد استریم ۲، اعلام کرد انتظار می‌رود احداث این خط لوله در ماه آگوست به پایان برسد و اولین محموله گاز روسیه امسال به اروپا ارسال شود.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، شرکت اتریشی اوام‌وی، یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ خط‌لوله نورد استریم ۲ اعلام کرد انتظار می‌رود احداث این خط لوله در ماه آگوست به پایان برسد و اولین محموله گاز روسیه در اواخر امسال به اروپا ارسال شود.

راینر سیله، مدیرعامل اوام‌وی، در گفتگو با خبرنگاران گفت: من کاملاً امیدوارم که ساخت نورد استریم ۲ در پایان آگوست به اتمام برسد. بنابراین ما معتقدیم که ارسال گاز از این خط لوله در ادامه امسال انجام خواهد شد. احتمال روی دادن این اتفاق بسیار بالاست.

آقای سیله از توافق اخیری که در مورد خط لوله نورد استریم ۲ بین آمریکا و روسیه امضا شد استقبال کرد و گفت: این توافق راه را برای تکمیل نهایی این خط لوله و راه‌اندازی آن باز کرد.

خط لوله نورد استریم ۲ دارای دو خط لوله است که در صورت تکمیل می‌تواند سالانه ۵۵ میلیارد مترمکعب از گاز روسیه را مستقیماً به آلمان برساند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    3 1
    وقتی میگن روسیه از تحریم ایران سود می بره برای همینه
  • جواد جوادی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    وقتی میگن نماینده و جاسوس روسیه تو ایران همه کاره ست!!! و روسیه با کارت ایران تو دنیا امتیازات خوبی به دست آورده...همینه
  • IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    واقعا ناراحت کننده است . ما بزرگترین ذخایر نفت و گاز جهان را. داریم ولی هیچ کشوری حاضر به خرید انرژی از ما نیست ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس