کد خبر 1251874
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
حزب الله

یک پایگاه خبری عبری خبر داد که صهیونیستها بشدت نگران شلیک هزاران موشک به عمق فلسطین اشغالی هستند و به همین دلیل با جذب افسران عالیرتبه، یک یگان نظامی جدید تشکیل دادند.

به گزارش مشرق، منابع خبری صهیونیستی از اقدامات جدید این رژیم برای «مقابله» با جنبش حزب الله لبنان خبر می‌دهند.

پایگاه خبری «واللا» گزارش داد که ارتش صهیونیست هفته آتی، روند جذب نیروی نظامی برای تشکیل یک یگان نظامی به نام «رفائیم» را آغاز می‌کند.

خبرگزاری فلسطینی «سما» به نقل از این پایگاه خبر داد، این یگان، محرمانه است و هدف آن، مقابله با نیروهای حزب الله از طریق عملیاتهای زمینی، اطلاعاتی و هوایی است.

به گفته این پایگاه، این یگان تحت فرماندهی سرهنگ (ع) قرار دارد و در سال ۲۰۱۹، بنا بر نظرات «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک این رژیم، یگان مذکور پایه‌ریزی شده است.

هدف صهیونیستها از تشکیل چنین یگانی، «افزایش توانمندی جنگی مخفیانه» عنوان شده است. منابع صهیونیست می‌گویند که تا کنون، شمار زیادی از «سربازان و افسران برجسته و حرفه‌ای» برای این یگان انتخاب شده‌اند.

«امیر بوحبوط» تحلیلگر مسائل نظامی صهیونیست هم گفت که این افسران، در سایر یگانهای رنجری فعالیت داشته‌اند و «برای تسریع در اقدامات مربوط به افزایش توانمندیهای تکنولوژیک این یگان» انتخاب شده‌اند.

بوحبوط که یکی از افراد نزدیک به نهادهای امنیتی اسرائیل است، تأکید کرد، این بگان در زمان جنگ، مأموریتهای زیادی را برای «تعیین و شناسایی دشمن» انجام خواهد داد.

وی گفت که شیوه کاری این یگان، تحت فشار قرار دادن نیروهای رنجر حزب الله در شروط میدانی پیچیده در عمق اراضی لبنان است.

منابع بلندپایه امنیتی صهیونیست نیز اذعان دارند که «بدترین سناریو برای مردم اسرائیل، شلیک روزانه بیش از هزار موشک به داخل [فلسطین اشغالی] است».

این منابع همچنین می‌گویند که «اگر شاخه نظامی حزب الله، چراغ سبز دریافت کنند، نه تنها به خط مقدم، بلکه به عمق اسرائیل (فلسطین اشغالی)، با موشکهای نقطه‌زن، حملات گسترده‌ای خواهند کرد».

«آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی صهیونیست نیز اخیرا اذعان کرد که حزب الله به یک ارتش تبدیل شده است و بسیاری از کشورهای عضو ناتو، سلاحهایی را که حزب الله دارد، در اختیار ندارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    2 0
    از آمادگي حزب‌الله نگران باشيد وازاین نگراني بمیرید اشغالگران پليد دورانتان بزودي بسر می‌رسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس