کد خبر 1251873
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
فکری:دوست نداشتیم کار نفت به هفته آخر بکشد/امیدوارم فردا هفته پاک لیگ ایران باشد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: از بازیکنانم می‌خواهم به این دو امتیازی که بیشتر از تیم های پایین جدول داریم توجه نکنند و با تمام وجود بازی کنند.

به گزارش مشرق، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک اظهار داشت: عید سعید غدیر را به همه هم‌ وطنان تبریک می‌گویم و امیدوارم همه زیر سایه حضرت علی(ع) سلامت باشید. 

وی افزود: قبل از شروع صحبت‌هایم به تیم آلومینیوم اراک تبریک می‌گویم، چون آنها اولین سال است که در لیگ برتر حضور دارند و در مجموع نتایج خیلی خوبی کسب کرده‌اند. 

وی ادامه داد: آنها در جدول جایگاه خوبی دارند و با توجه به اینکه اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کردند، شاید خودباوری کافی را نداشتند، ولی در کل آلومینیوم سال خوبی را پشت سر گذاشت و فکر می‌کنم اگر در سالهای آتی برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند، حرف‌های زیادی در فوتبال خواهند داشت. 

بیشتر بخوانید:

فکری ۳ بازیکن تیمش را بخشید +عکس

فکری تأکید کرد: فردا هفته آخر لیگ است و من امیدوارم همه اتفاقات از قهرمانی گرفته تا سهمیه و سقوط و بقا هفته پاکی را داشته باشیم. امیدوارم شبهاتی که در لیگ‌های یک و دو وجود داشته در لیگ برتر وجود نداشته باشد و هر تیمی که قهرمان می‌شود، سهمیه می‌گیرد یا در لیگ می‌ماند فوتبالی به این عناوین برسد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان یادآور شد: ما یکی از تیم‌هایی هستیم که هم شانس ماندن داریم و هم در خطر سقوط هستیم، البته دو امتیاز از رقبا بیشتر داریم و شاید این مسئله برای ما گول‌زننده باشد، ولی من از بازیکنانم می‌خواهم به این دو امتیاز توجه نکنند و با تمام وجود بازی کنند. امیدوارم فردا بازی شرافتمندانه، مردانه و باغیرتی ارائه کنیم. ما اصلاً دوست نداشتیم کارمان به هفته آخر کشیده شود، اما ان‌شاءالله نفت مسجد سلیمان سال آینده در لیگ برتر باقی بماند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس