کد خبر 1251862
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
الهامی: گل‌گهر با قلعه‌نویی راه صد ساله را در یک فصل طی کرد

سرمربی نساجی مازندران گفت: به تیم گل‌گهر سیرجان بابت انتخاب خیلی خوب قلعه‌نویی تبریک می‌گویم که راه صد ساله یا چندین ساله را طی یک فصل طی کرد.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: به تیم گل‌گهر سیرجان بابت انتخاب خیلی خوب قلعه‌نویی تبریک می‌گویم که راه صد ساله یا چندین ساله را طی یک فصل طی کرد. تیمی که سال گذشته در لیگ برتر ماند، در آستانه آسیایی شدن است و شخصیت گرفته است.

وی با تمجید از رقیب نساجی بیان کرد: باشگاه گل‌گهر ساختار و شخصیت خوبی دارد و امیرخان این شخصیت را دوچندان کرد. گل‌گهر تیمی باکیفیت و بسیار خوب است و نتایج این تیم به ویژه در هفته‌های اخیر، کیفیتش را نشان می‌دهد. خدا را شکر نساجی شرایط خوبی دارد و استرس جدول را نداریم، اما به دنبال فوتبالی هستیم که حق به حقدار برسد. اگر می‌خواهیم کار خود را در فوتبال درست پیش ببریم، موضوع را باید از خودمان آغاز کنیم.

«آرزو می‌کنم تیمی که شایسته است، برای لیگ قهرمانان آسیا بجنگد و در این بین گل‌گهر، تراکتور و فولاد برای ما عزیز هستند.»، سرمربی نساجی ضمن بیان این جمله گفت: شاید جدول برای ما مهم نباشد، اما مسابقه فردا مهم‌ترین بازی فصل ما از روزی خواهد بود که من به نساجی آمدم. می‌دانیم از بازی فردا چه می‌خواهیم و به دنبال هر سه امتیاز هستیم. البته با احترام به استاد، عزیز و بزرگ خودم امیرخان قلعه‌نویی. می‌خواهیم پایان خوشی برای خودمان رقم بزنیم و آرزو می‌کنم عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

بیشتر بخوانید:

اسامی داوران هفته پایانی لیگ برتر فوتبال

الهامی درباره اینکه تیم نساجی را پس از حضور ناموفق وحید فاضلی و مجید جلالی از سقوط نجات داد، تصریح کرد: آن دو عزیز، خصوصاً جلالی زحمت کشیدند و سنگ تمام گذاشتند. روزهایی وجود دارد که شرایط فوتبال برای شما نمی‌چرخد و از زمانی که مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفتم، با بازیکنان عهد بستیم و اتحاد و همدلی در استان مازندران و باشگاه نساجی ایجاد شد. خوشحالم در جایگاهی نشستم که استرس سقوط نداریم، اما مردم استان و هواداران نساجی خوشحال هستند. این موضوع مرهون هواداران و زحمت بازیکنانی است که با شرافت و آبرو بازی کردند.

وی با اشاره به تلاش‌های اعضای باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: از مدیران باشگاه یعنی حدادیان، سیف‌الله‌پور و کوچک‌زاده تشکر می‌کنم و دست بازیکنان را می‌بوسم. آرزو می‌کنم بازی خوب همراه با نتیجه پیش رو داشته باشیم و خودم اگر در این شرایط بودم، دوست داشتم تیم مقابل گل‌گهر همانطور بازی کند که تیم‌های دیگر نیاز داشتند. برای شرافت فوتبال به میدان می‌رویم، نه برای هیچکس. از امیرخان یاد گرفتم که باید برای پیراهن جنگید و دو تیم بازی سخت و پرفشاری دارند. در پایان هم هر چه خدا بخواهد رقم می‌خورد.

پس از مطرح شدن سوالی در مورد وضعیت همکاری الهامی با باشگاه نساجی برای فصل آینده، مدیر رسانه‌ای تیم نساجی گفت که فقط باید سوالاتی درخصوص دیدار با گل‌گهر مطرح شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    گل گهر قهرمان پیروز میدان
  • حمیدعشق۶ IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    قابل توجه طرفداران فوتبال پروژه پاچه خواری از قلعه‌نویی برای جام حذفی کلید خورد ولی امیر قلعه نویی بعید میدونم به کیسه کشا راه بده انشالله که اونا هم يه جام بيارن تادیگه دست ازسر همه وردارن دیگه تو دنیا خودشون رو تابلو کردن توخوچی گری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس