کد خبر 1251207
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵
سرمربی تیم ملی کانادا: ما در سرویس از ایران بهتر بودیم

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا می‌گوید با ایران از نظر فنی خیلی فاصله نداریم و اینطور نبود که قبل از بازی خودمان را بازنده بدانیم.

به گزارش مشرق، هوگ سرمربی تیم ملی والیبال کانادا پس از برد مقابل تیم ملی ایران گفت: ما مقابل تیمی قرار گرفتیم که لهستان را برده بود و برد مقابل ونزوئلا را هم داشتند اما ما با دو شکست در این بازی حاضر شدیم و باید همه توانمان را می گذاشتیم تا برنده باشیم. بازیکنان من امروز در سرویس ها نسبت به تیم ایران عملکرد بهتری داشتند و همین موضوع باعث شد که ما در ست نخست جلو بیفتیم و همین روند را ادامه دهیم.

‌ هوگ در پاسخ به این سوال که ضعف تیم ایران را در چه چیزی دیده، ادامه داد: سرویس‌های ایران نسبت به ما ضعیف تر بود اما نسبت به دو بازی قبل بهتر شده بود.

او ادامه داد: ما در صورت شکست در این بازی دیگر شانسی برای صعود نداشتیم و همین موضوع دلیل محکمی بود تا تیم ما امروز تا این حد با انگیزه باشد. البته هنوز مسابقات ادامه دارد و ما باید این برد را فراموش کنیم و به بازی بعد مقابل ونزوئلا فکر کنیم.

سرمربی تیم ملی کانادا با اشاره به اینکه ایران و کانادا شرایط نزدیک به هم دارند، گفت: ما با هم از نظر فنی خیلی فاصله نداریم و اینطور نبود که قبل از بازی خودمان را بازنده بدانیم.

 او در پاسخ به این سوال که پیش بینی اش از نتیجه نهایی این گروه چیست و به نظرش چه تیم‌هایی صعود می کنند، گفت: هیچ پیش بینی نمی‌توان داشت. تیم ها بسیار نزدیک هستند و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. اینجا المپیک است و همه تیم‌ها قابل احترام هستند. الان زمان جنگیدن است، نه پیش بینی.

هوگ در پایان به تیم ملی و مردم ایران ابراز علاقه کرد و گفت: من کشور شما را دوست دارم و از سفر به این کشور لذت می برم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 0
    ایران در سرویس افتضاح بود !
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      0 1
      البته ب غیر از میلاد
  • مهدی آریاکیا IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 1
    دوستان با این تیم بی ثبات شانسی نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس