کد خبر 1251200
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹
داورزنی: در المپیک نباید همه بازی‌ها را ببریم

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: در مورد مسائل فنی سرمربی باید صحبت کند، اما در المپیک نمی‌شود همه بازی ‌ها را برد.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی پس از شکست تیم ایران در سومین دیدار برابر کانادا، اظهار کرد: کانادا خوب بازی کرد و روزش بود، اما به هر شکل این بازی تمام شد و بازی با کانادا را واگذار کردیم. دو بازی دیگر داریم و باید به فکر بازی ایتالیا و ژاپن باشیم.

وی ادامه داد: کانادا در این ۳ بازی اینقدر خوب نبود، در این بازی آنها سرویس و دریافت‌های خوبی داشتند. فکر می‌کنم در مورد مسائل فنی آلکنو ‌و ‌کادرفنی باید حرف بزنند، اما در تورنمنتی مثل المپیک نباید همه بازی‌ها را ببریم. در همین گروه تیم‌ها همه باخت داده‌اند. امروز روزمان نبود اما برخی می‌گویند بچه‌ها خسته بودند که اینگونه نیست، شرایط دهکده و استراحت برای همه یکسان است.

رئیس فدراسیون والیبال عنوان کرد: دو بازی ما ساعت ۹ صبح بوده و این روی عملکردمان تاثیر منفی گذاشت، البته باید برخی نقاط ضعف در بازی‌های بعد برطرف شوند. هدف گذاری ما حضور در جمع ۴ تیم است و الان دو بازی دیگر داریم و باید این دو بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و ببینیم حریفمان چه تیمی است.

داورزنی خاطرنشان کرد: میدان المپیک میدانی سخت است و کسی برای باخت به اینجا نمی‌آید. از ۲۲۱ کشور دنیا ۱۲ کشور در رشته والیبال راهی توکیو شده‌اند تا قهرمان شوند و ایران هم دنبال همین شرایط است که امیدوارم بچه‌ها به شرایط خوب خودشان برگردند.

وی افزود: کانادا چیزی برای از دست دادن نداشت و همه جوره خوب عمل کرد، اما شرایط ما بهتر می‌شود و با دعای خیر مردم بهتر عمل می‌کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 5
    ایران به ژاپن و ایتالیا هم میبازه
  • سعید IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 0
    مواظب سایت های شرط بندی باشید. از من گفتن بود.
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    3 1
    خداروشکر ک این باختو الان ب کانادا دادیم مطمئنم با این باخت بچه ها ب خودشون میان الان باید فقط فراموشش کنیم و ب بازی با ایتالیا و ژاپن فکر کنیم موفق باشید بچه ها
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      2 0
      آفرین به پهلوانان میهنم باید همت کنند
  • حسين DE ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 0
    آقاى داورزنى نبايد با افتضاح هم ببازيم .
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 0
    جناب داورزنی : ما انتظار نداریم که ایران همه تیمها را ببرد ولی به این تیم کانادا که از ژاپن شکست خورده را هم نمی بایستی 3 بر صفر ببازیم . در ادامه با این شکست غیر منتظره بعید است که بشود ایتالیا و ژاپن را شکست داد.
  • فرهاد IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    1 0
    اقای داورزنی درست میگه نباید همه را ببریم باید همه را ببازیم اخه کانادا تیم قوی نبود که ایرانو ببره
  • ناشناس IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 0
    این استدلال که چون کانادا به ژاپن باخته خیلی قوی نیس نباید نباید می باختیم منطقی نیس همون طور که لهستان به ما باخت ماهم به کانادا باختیم والیبال همینه یه روز بازی برای یه تیم میگیره یه روز نمی گیره
  • مهرداد SE ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 0
    با درود یکی از مشکلات ما و خصوصا تیم والیبال ما این هست که وقتی تیم حریف را دست کم بگیریم به مشکل بر میخوریم .. اینجا باید از روانشناس تیم کمک گرفت تا به مسائلی از این قبیل برخورد نکنیم .. به امید پیروزی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس