کد خبر 1251150
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
اعلام دلایل خاموشی در برخی از مناطق کشور 

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و سخنگوی صنعت برق دلایل خاموشی در برخی مناطق کشور را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و سخنگوی صنعت برق در ارتباط تلفنی با خبر ۲۲:۳۰ شبکه ۲ سیما دلیل خاموشی در پراکنده در چند استان کشور را به دلیل اختلال در تولید ۴ واحد نیروگاهی و افزایش شدید مصرف عنوان کرد و افزود: به دلیل افزایش مصرف برق در پیک شبانه، به منظور حفظ پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی های گسترده، برق بخشی از مناطق واقع در استان های خراسان، کرمان، آذربایجان و نقاطی از بخش های مرکزی کشور به صورت دستی و موقت قطع شد.

مصطفی رجبی مشهدی با بیان این که این خاموشی های در مجموع حدود ۴۰۰ مگاوات است و امیدواریم تا ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه و کاهش میزان مصرف، برطرف شود.

وی با پوزش از هموطنانی که با این خاموشی ها دچار زحمت شده اند، تاکید کرد: از همه مشترکان عزیز در سراسر کشور خواهشمندیم حتی با خاموشی کردن یک لامپ اضافی خود، در پایداری شبکه و جلوگیری از بروز خاموشی های بیشتر کمک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 0
    اقا با مردم رو راست باشین، راحت بگید میخواییم شما رو بکشونیم تو خیابون واسه اشوب و تجریه و راندازی و این حرفا دیگه. چرا می پیچونین؟ راستی بقیه ی فایل های صوتی ظریف و اشناها کی پخش میشه؟ بعد از شروع قسمت های جدید گاندو؟
  • علی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 0
    عاملان قطعی برق را باید ازهمان دکل ها آویزان کرد تا از تشنگی و گشنگی زجرکش بشن. ملعونین حرامزاده وخیانتکار!!! دیروز دوبار برق ما قطع شد، هربار2ساعت. لعنت بر پدرومادر هرچی منافق ریاکار ریشدار بی ریشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس